Beoordeeld op 22 september 2018

Alles is brandschoon. Het eten is fantastisch (restaurant De Kersentuin). Kortom je wordt in de watten gelegd voor een hele mooie prijs. Hier moet je gewoon een keer overnachten maar zeker een eten! Echt top!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Prima hotel voor een citytrip in Amsterdam, ligt in een zeer rustige straat vlakbij de meeste musea en het Vondelpark. Compacte kamer, goede bedden, wij hadden een ruimere badkamer dan onze reisgenoten, hetgeen wel fijn was. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was gewoon wat het moet zijnvoor die prijs.

Kamertip: 310 was een fijne kamer aan de straatkant
Datum van verblijf: augustus 2018
JanLuykenAmsterdam, Reservation Manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het achter laten van deze prettige review.

Wij zijn erg blij te lezen dat u genoten heeft gedurende uw veblijf in het inderdaad rustig gelegen Bilderberg hotel Jan-Luyken. Fijn te lezen dat ondanks u de kamer als compact heft ervaren u toch tevreden bent en met uitstek over de bedden. Ons personeel street er naar dat onze gasten een geweldige en geode ervaring hebben, leuk te lezen dat dit in uw geval zo geweest is.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst weer!

Met gastvrije groet,

Management & Team

Beoordeeld op 5 juli 2018

We kregen een aangenaam ontvangst. Het personeel was Van de eerste tot de laatste even vriendelijk. De omgeving is aangenaam en rustig. We kregen een grote ruime kamer. De badkamer was zeer luxueus en zeer aangenaam . Het tweepersoonsbed was groot en daarom juist heel aangenaam . De lounge was gezellig en zeer comfortabel. Ook was er een grote televisie toestel . Het ontbijt was oké maar niet super. Voor mijn kleindochter die geen melkproducten is was er geen vervanging. samengevat we komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2018
JanLuykenAmsterdam, reserveringen manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Geachte Gasten,

Wat fijn dat u zich zo welkom heeft gevoeld gedurende uw verblijf, dit doet ons erg goed te horen.
Het is prettig te lezen dat u de kamer als ruim en luxueus heeft ervaren.

Mocht u nog extra suggesties hebben voor ons ontbijt horen wij dat graag! Voor uw volgende bezoek horen wij graag als uw kleindochter mee komt dan zullen wij hier special producten voor bestellen

Wij zien u graag weer terug in de toekomst en nog maal dank voor uw prettige mail!

Met hartelijke groet,
Hotel Management & Team

Beoordeeld op 6 juni 2018

Cadeaubon die wij hadden gewonnen bleek volgens ‘het systeem’ van Bilderberg in 2016 al gebruikt te zijn. Uiteindelijk bleek dat het Bilderberg een oude bon had verkocht. Hier zijn wij en de partij die de bon ons had uitgereikt lang mee bezig geweest om duidelijk te maken dat de fout bij het hotel lag. Pas achteraf erkende Bilderberg de fout. Wij hebben het arrangement eerst moeten voorschieten en kregen dit achteraf teruggestort met schamele excuses. Geen fijn gevoel aan overgehouden omdat Bilderberg de fout in eerste instantie bij ons en de andere partij legde. Het heeft ons de nodige tijd en stress gegeven op een weekend dat ontspannen had moeten zijn. Medewerkers in het hotel verwijten wij niks omdat wij ook wel inzien dat zij gebonden zijn aan ‘het systeem’

Datum van verblijf: mei 2018
JanLuykenAmsterdam, Manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Graag informer ik dat wij u persoonlijk zullen contacten aangezien wij de situatie erg betreuren.

Erg fijn dat u inziet dat wij inderdaad gebonden zijn aan het system.

Ik wens u een fijne dag toe en tot mails.

Met hartelijke groet,
Sjoerd Cozijnsen
Reservation Manager

Beoordeeld op 15 maart 2018

Dit hotel is erg dicht bij de belangrijke museums gelegen en een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aldaar. Mooie rustige buurt in centrum Amsterdam en toch weg van de hektiek en het lawaai. Prijstechnisch in het hogere segment maar toch de moeite waard. De standaard kamers zijn vrij klein, niet zo raar voor een lokatie in het centrum van een grote stad, maar er zijn grotere/duurdere kamers beschikbaar.

Het hotel heeft een vrij kleine lounge/bar maar er werd weinig gebruik van gemaakt, dus we konden daar 's avonds goed toeven. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Minpuntje vond ik het ontbijt. Wij kwamen halverwege de ontbijt periode binnen en de meeste tafels waren al verlaten maar stonden nog vol met gebruikte ontbijtspullen van andere gasten. Het duurde even voordat we iemand hadden opgeduikeld om een tafeltje gereed te maken. Schaatjes en glazen waren op en we moesten er speciaal om vragen. Toen kregen wij wel wat, maar de anderen dan? Daar kan nog wel wat verbeterd worden, want het zorgde voor wat ergernis.

Maar voor de rest: geen klagen. Prima lokatie

Datum van verblijf: maart 2018
JanLuykenAmsterdam, Manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide maar duidelijke recensie.

Wij zijn verblijdt te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat ons personeel daar mede verantwoordelijk voor is geweest.
Natuurlijk is het fijn te lezen dat u ook van onze prachtig rustige locatie heeft genoten dicht bij alles maar toch de rust die u zoekt zodra u thuis komt.

Ik wil u danken voor uw opmerking over het ontbijt dat u in het hotel heeft gebruikt dit word erg gewardeerd en zeker mee genomen in het overleg.

Wij hopen u in de toekomst weer te Mogen verwelkomen, bedankt!

Management & Team