Beoordeeld op 6 juni 2018

Cadeaubon die wij hadden gewonnen bleek volgens ‘het systeem’ van Bilderberg in 2016 al gebruikt te zijn. Uiteindelijk bleek dat het Bilderberg een oude bon had verkocht. Hier zijn wij en de partij die de bon ons had uitgereikt lang mee bezig geweest om duidelijk te maken dat de fout bij het hotel lag. Pas achteraf erkende Bilderberg de fout. Wij hebben het arrangement eerst moeten voorschieten en kregen dit achteraf teruggestort met schamele excuses. Geen fijn gevoel aan overgehouden omdat Bilderberg de fout in eerste instantie bij ons en de andere partij legde. Het heeft ons de nodige tijd en stress gegeven op een weekend dat ontspannen had moeten zijn. Medewerkers in het hotel verwijten wij niks omdat wij ook wel inzien dat zij gebonden zijn aan ‘het systeem’

Datum van verblijf: mei 2018
JanLuykenAmsterdam, Manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Graag informer ik dat wij u persoonlijk zullen contacten aangezien wij de situatie erg betreuren.

Erg fijn dat u inziet dat wij inderdaad gebonden zijn aan het system.

Ik wens u een fijne dag toe en tot mails.

Met hartelijke groet,
Sjoerd Cozijnsen
Reservation Manager

Beoordeeld op 15 maart 2018

Dit hotel is erg dicht bij de belangrijke museums gelegen en een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aldaar. Mooie rustige buurt in centrum Amsterdam en toch weg van de hektiek en het lawaai. Prijstechnisch in het hogere segment maar toch de moeite waard. De standaard kamers zijn vrij klein, niet zo raar voor een lokatie in het centrum van een grote stad, maar er zijn grotere/duurdere kamers beschikbaar.

Het hotel heeft een vrij kleine lounge/bar maar er werd weinig gebruik van gemaakt, dus we konden daar 's avonds goed toeven. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Minpuntje vond ik het ontbijt. Wij kwamen halverwege de ontbijt periode binnen en de meeste tafels waren al verlaten maar stonden nog vol met gebruikte ontbijtspullen van andere gasten. Het duurde even voordat we iemand hadden opgeduikeld om een tafeltje gereed te maken. Schaatjes en glazen waren op en we moesten er speciaal om vragen. Toen kregen wij wel wat, maar de anderen dan? Daar kan nog wel wat verbeterd worden, want het zorgde voor wat ergernis.

Maar voor de rest: geen klagen. Prima lokatie

Datum van verblijf: maart 2018
JanLuykenAmsterdam, Manager van Bilderberg Hotel Jan Luyken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide maar duidelijke recensie.

Wij zijn verblijdt te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat ons personeel daar mede verantwoordelijk voor is geweest.
Natuurlijk is het fijn te lezen dat u ook van onze prachtig rustige locatie heeft genoten dicht bij alles maar toch de rust die u zoekt zodra u thuis komt.

Ik wil u danken voor uw opmerking over het ontbijt dat u in het hotel heeft gebruikt dit word erg gewardeerd en zeker mee genomen in het overleg.

Wij hopen u in de toekomst weer te Mogen verwelkomen, bedankt!

Management & Team

Beoordeeld op 7 december 2017

Hotel Bilderberg Jan Luyken is een kleinschalig hotel op een prima locatie....parallel aan de P.C. Hooftstraat. De ontvangst is hartelijk, het kleine barretje prima. Kamers zijn aan de kleine kant....waardoor de prijs-kwaliteit-verhouding niet helemaal goed voelt...maar ja...dat is geen enkel hotel in Amsterdam, waar de prijzen werkelijk de pan uitrijzen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 december 2017

Met het Rijksmuseum net om de hoek heeft dit hotel een perfecte ligging om de stad te verkennen. Voldoende ruime en nette kamer & badkamer. Zeer goede bedden. Alle personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Prima ontbijt. Goede en schone kamers. De standaard kamer was heel goed daar verbleven we twee nachten en daarna gingen we voor twee nachten naar de luxe kamer. Deze was groter en had fijne stoelen om na afloop van een drukke dag heerlijk te kunnen relaxen.
Fijne ligging t.o.v. musea en openbaar vervoer.

Datum van verblijf: september 2017