The Toren
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
NH Hotels
22 februari 2017 beoordeeld

Onaangekondigd kwamen wij langs voor een borreltje, want we hadden al veel gehoord over The Toren Hotel. Gevraagd of het mogelijk was om kamers te bewonderen - spontaan - geen probleem! Leuk zelfs...! Gert-Jan (barman) liet ons de prachtige kamers zien (sexy maar stijlvol). Vervolgens heerlijke wijn gedronken (meerdere wines by-the-glass) en we werden voorzien van nootjes en water. Gert-Jan laat je je meer dan welkom voelen, ook als je (nog) geen hotelgast bent.

Kamertip: De 'tuinkamer' is toch wel heel bijzonder!
  • Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
10 januari 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel met uitermate vriendelijk personeel. De inrichting is zeer mooi.
Wij zaten in het hoofdgebouw van het hotel. De ligging aan de grachten en vlakbij het centrum kan niet beter zijn. Alles op loopafstand en toch rustig gelegen. Ik kom hier bij een volgend bezoek aan Amsterdam zeker terug !

Kamertip: Indien mogelijk kamer in hoofdgebouw en aan grachtenkant
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is top. De kamers hebben echt alles er op en er aan, de medewerkers zijn bijzonder attent, aardig en bekwaam en de inrichting is zo mooi dat je deze niet gauw zal vergeten.
De bartender Gert-Jan kent zijn klassiekers, oppert goede suggesties voor die die het nog niet weet en regelt zo een beetje alles wat je nodig heb. De beste bartender in town en de beste gids die je je kan wensen voor een korte break.
Een top hotel om snel terug te komen

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
15 november 2016 beoordeeld

1 nacht in een suite overnacht. Was geweldig en elke cent waard. Geluk bij het inchecken want schuin tegen over het hotel was een parkeerplaats vrij aan de gracht. Het enige puntje wat The Toren niet zelf kan regelen is het parkeren vlakbij aan de gracht. Verder alleen maar complimenten. Gastvrije vrolijk ontvangst. Het personeel in het hotel de hele dag en bij het ontbijt leek het leuk te vinden Nederlandse gasten te ontvangen. Kamer was foutloos. Heerlijk bed en super badkamer. Mooie jacuzzi en superschoon. Openslaande deuren naar een binnentuin. Nespresso machine en waterkoker op de kamer. Verse aardbeien en bonbons stonden klaar. Alles pure gastvrijheid en kwailiteit. Ontbijt hetzelfde verhaal. Uitgebreid en voor ieder wat wils. Aanrader voor iedereen die een chique gastvrije overnachting wil midden in Amsterdam. Stevige prijs maar prima prijs/kwaliteit.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijke en aardige bediening. Een aanrader is een Gin-Tonic dit is een ware smaaksensatie er zijn geen lekkerder te vinden. Bar is gesitueerd in hotel The Toren wat al een enorme ervaring is om te bezoeken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden