24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal ben ik best een geduldig mens, dat je soms moet wachten hoort immers bij het leven toch. Aan de andere kant er zijn wel grenzen. Toen ik met een groep mensen gezellig wat wou drinken zijn we neergestreken in de lobby bar. Alles was top tot we wilden betalen. De kelner laat weten dat pinnen niet kan. Ok, op naar de receptie dan maar. Eenmaal daar is er eerst een discussie tussen de bar man en de receptionist over een pm nummer dat echt eerst aangemaakt moet worden. De bar man gaat terug en wij blijven wachten... de kelner komt terug “hij doet het niet” roept hij tegen de receptionist. “Nieuw nummer nu moet het wel lukken” roept de receptionist terug. Wij wachten nog steeds,niet begrijpend wat er zo moeilijk is. We willen gewoon betalen en weg vanwege andere afspraken. Ok nu kan er gepind worden oh nee machine stuk. Andere machine staat uit inmiddels sta ik 20 minuten te wachten om 20 euro te betalen. Machine gereset en ik kon eindelijk gaan betalen. Dat dit een keer voor komt ok vervelend maar kan gebeuren, maar dit is een structureel probleem (zo meld het personeel) wat met een simpele oplossing is te verhelpen. GM of F&B manager kom uit je kantoor en begeef je eens op de vloer dan zie je dat het onacceptabel is in een NH dat mensen langer dan 10 minuten moeten wachten voor ze een kop koffie af kunnen rekenen.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Tim L, General Manager van NH Carlton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste Thabo H,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik heb uw feedback gedeeld met de desbetreffende afdelingshoofden. Wij gaan dit verder uitzoeken en oplossen want ik ben het met u eens dat u gewoon gemakkelijk moet kunnen betalen en niet pas na 20 minuten.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling. Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!

Vriendelijke groet,

12 september 2017 beoordeeld

Zeer verouderd Hotel die DRINGEND een oplap beurt nodig heeft
Voor dat kleine verschil van prijs in KRASNAPOLSKI een SUPER DE LUXE vergeleken met Hotel Carlton
We kwamen in de piepkleine kamer van € 250.00.- !! vasttapijt vuil afgelopen ,gordijnen vuil geel van de nicotine , gelukkig heb ik een aanpassing kunnen bekomen voor € 30 heb ik een grotere en toch een beetje nettere kamer bekomen

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tim L, General Manager van NH Carlton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Beste vandeginsteg,

Hartelijk dank voor het feit dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf met ons te delen. Op dit moment wachten wij op een renovatie. Als alles volgens plan verloopt dan gaan wij eind 2018 verbouwen. Ik zal uw punten over de schoonmaak oppakken met Housekeeping.

Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!

Vriendelijke groet,

30 augustus 2017 beoordeeld

De locatie van dit hotel is geweldig, het ligt midden in het centrum van Amsterdam ook de parkeergelegenheid van dit hotel is ideaal. Het ontbijt is uitgebreid en het personeel is erg vriendelijk. In het bijzonder wil ik Joren van de receptie bedanken, hij zorgde ervoor dat de kamer op de gewenste tijd klaar was we werden hartelijk ontvangen. Zijn hospitality en niveau van service zorgde voor een fantastisch verblijf.

Kamertip: Kamer met een uitzicht is een aanrader
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Tim L, General Manager van NH Carlton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Geachte jankelinda9,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Ik zal uw beoordeling met Joren delen. Ik weet zeker dat hij blij zal zijn om dit te lezen!

Hopelijk zien we u snel terug!

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn sterk verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Kamer voor 3 besteld, maar het derde bed kon er amper in. Veel te duur voor wat je in de plaats krijgt. Ook niet erg netjes. Baliepersoneel was wel vriendelijk. Niet wat je van een NH verwacht.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Beste Steven M,

Dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Verwachting is dat wij eind 2018 gaan renoveren. Ik vind het jammer om te lezen dat u niet blij was met uw kamer.

Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt wel de wet van Murphy nog nooit een hotel meegemaakt waar zoveel verkeerd gaat, keer na keer. De locatie is perfect en de enige reden voor deze keuze. Hotel is sterk verouderd en aan renovatie toe geldt ook voor de kamers. Schoon maar oud

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Tim L, General Manager van NH Carlton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Beste Will R,

Dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Jammer om te horen dat er veel fout is gegaan. Op dit moment wachten wij op een renovatie. Als alles volgens plan verloopt gaan wij eind 2018 renoveren.

Ik hoop dat wij u weer mogen verwelkomen als u in Amsterdam bent!

t..lebbink@nh-hotels.com