Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Samantha L

Overnachting

Beoordeling van Hilton Amsterdam
4,0 van 5 bollen15 dec 2024 beoordeeld
Super mooi hotel, al moet ik zeggen dat de kamers en vooral badkamer wel aan vernieuwing toe zijn. Heb heerlijk gegeten bij Roberto's restaurant. Wel had ik wat meer verwacht van de wellness, voor de prijs vond ik dit echt uitermate slecht, jammer. Het verblijf was wel super fijn!
Datum van verblijf: december 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton Amsterdam Team, Guest Services / Front Office van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 dec 2024
Dear Guest,

Thank you for honoring us with a 4-star rating for your recent stay at Hilton Amsterdam! Your positive feedback is truly valuable, and we are thrilled to hear that you enjoyed your time with us.

We appreciate your comments regarding the bathroom and will take them into careful consideration, as we strive to improve our services.

Thank you for bringing your feedback to our attention regarding the Health Club. It is important to note that the Health Club is operated by a concessionaire and not directly managed by Hilton. However, we appreciate your comments, and we will forward them to the manager of the Health Club for future improvements.

We are pleased to read that you enjoyed your dinner at Roberto’s Restaurant, which is the perfect place if you like fine dining and a pure Italian cuisine.

Hosting you was our pleasure, and we eagerly look forward to the opportunity to welcome you back in the near future for another exceptional stay that exceeds your expectations.

Kind Regards,
The Hilton Amsterdam Team
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 155
  • Priceline
    € 156
  • Agoda.com
    € 144
  • Expedia.com
    € 151
3.2 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 318
  • Expedia.com
    € 302
  • ZenHotels.com
    € 295
  • Hotels.com
    € 339
2.4 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 127
  • Hotels.com
    € 114
  • Expedia.com
    € 104
  • Priceline
    € 127
2.8 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 129
  • Expedia.com
    € 129
  • Agoda.com
    € 118
  • Priceline
    € 129
1.5 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 155
€ 132
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    € 155
  • Expedia.com
    € 132
  • Trip.com
    € 132
2.2 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 155
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
    € 141
  • Official Site
    € 132
  • Booking.com
    € 211
2.5 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 229
  • Expedia.com
    € 210
  • Agoda.com
    € 200
  • Hotels.com
    € 229
4.6 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Zwembad
€ 119
€ 109
  • Priceline
    € 109
  • Booking.com
    € 119
  • Hotels.com
    € 119
7.0 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 87
  • Expedia.com
    € 87
  • Official Site
    € 77
  • Hotels.com
    € 97
4.2 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Vervoer van/naar luchthaven
€ 373
  • Hotels.com
    € 373
  • Official Site
    € 277
  • Expedia.com
    € 373
2.2 km van Hilton Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordelingen (3.996)
Beoordelingen filteren
3.996 resultaten
Waardering van reizigers
2.281
1.135
368
135
77
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.281
1.135
368
135
77
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.996 beoordelingen
Beoordeeld op 15 december 2024

Ik vond het een super mooi hotel, heb er echt van genoten. Wel vond ik de wellness wat minder, en jammer dat er geen spa of iets aanwezig is. Ook kunnen deze faciliteiten verbeterd worden, ik had wel wat meer ervan verwacht voor deze prijs. Verder genoten van mijn verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Spetter B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton Amsterdam Team, Guest Services / Front Office van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2024
Google-vertaling

Dear Guest,

We extend our sincere gratitude for taking the time to share your review of your stay at Hilton Amsterdam. Your generous rating is truly appreciated. It brings us great joy to learn that you had a delightful experience during your stay with us.

Thank you for bringing your feedback to our attention regarding the Health Club. It is important to note that the Health Club is operated by a concessionaire and not directly managed by Hilton. However, we appreciate your comments, and we will forward them to the manager of the Health Club for future improvements.

We eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future, where we will continue to provide exceptional service and create memorable moments for our valued Guests.

Kind Regards,
The Hilton Amsterdam Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 november 2024 via mobiele applicatie

Erg goede service en bediening van Roberto. Hapjes zijn van goede kwaliteit en wijnen zijn ook erg goed. Roberto houdt alles goed in de gaten en staat gelijk voor de gasten klaar. Je voelt je hier metten thuis en op je gemak. Echt een aanrader, en ik kom hier zeker weer terug

Kamertip: Verblijf in het hilton apollo hotel
Datum van verblijf: november 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Niels F
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton Amsterdam Team, Guest Services / Front Office van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2024
Google-vertaling

Dear Niels,

We extend our sincere gratitude for taking the time to share your review of your stay at Hilton Amsterdam. Your generous rating is truly appreciated. It brings us great joy to learn that you had a delightful experience during your stay with us.

It's gladly to read you enjoyed spending your time in our Executive Lounge, where you can admire a 360-degree panoramic view over the city of Amsterdam, while enjoying delicious drinks and bites. Thank you very much for your compliments regarding our Team Members, who always take pride in providing the best service possible. We have shared your comment within the Team and it gives them all great pride.

We eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future, where we will continue to provide exceptional service and create memorable moments for our valued Guests.

Kind Regards,
The Hilton Amsterdam Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juni 2023

Zeer correct ontvangen, kamer al om 11 uur beschikbaar. Kortom gewoon uitstekend. Prachtige lokatie, hotel van one of a kind. Personeel zeer professioneel ingesteld en altijd snelle service. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank rmarijnissen2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton International, Owner van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2023
Google-vertaling

Dear rmarijnissen2023,


Thank you so much for taking the time to share your kind and positive review about your stay at Hilton Amsterdam! We are thrilled to hear that you had an excellent experience during your stay at our hotel.

We are delighted to know that you found the check-in process to be efficient and that your room was available promptly at 11 am. It's fantastic to hear that you enjoyed the convenience of our location and found our hotel to be one-of-a-kind. We take great pride in providing a unique and memorable experience for our guests.

Furthermore, we are incredibly grateful for your appreciation of our team members and their prompt service. We strive to deliver exceptional hospitality, and your feedback serves as a wonderful validation of our efforts.

Your high recommendation means a lot to us, and we are sincerely grateful for your support. Should your travels bring you back to Amsterdam in the future, we would be honoured to welcome you again to Hilton Amsterdam.


Kind regards,

The Hilton Amsterdam Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 mei 2023

Vanwege onze halfjaarlijkse kick-off meeting hier recent met pakweg 35 collega's 2 dagen geweest. Voordeel voor mij was dat ik deze keer niet hoefde te vliegen maar met de auto kan, alhoewel de parkeerkosten schandalig hoog zijn ( 45 Euro voor een dag en dat is dan nog met korting !!! ).

Kamers zijn keurig, maar niet state of the art en helaas kan er geen raam open en de airco maakt best wel wat geluid.
Ontbijt is prima, koffie/thee/snack bij de vergaderzalen ook, evenals de lunch.

Locatie van het Hotel is ook prima, echter het is m.i. puur een zakenhotel en mist m.i. wat sfeer omdat alles toch wat gedistantieerd verloopt.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank PetervdR-NL
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton International, Owner van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2023
Google-vertaling

Dear PetervdR-NL,

Thank you for taking the time to review your stay at Hilton Amsterdam. We appreciate your comments and take them seriously as we strive to improve our services.

While we're glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms, we're sorry to hear that you found it inconvenient that the windows were locked (due to safety and security reasons) and that the air conditioning was noisy. We understand the importance of a comfortable and peaceful environment, and we will work on addressing these issues to improve the overall experience for our guests.

We also appreciate your positive remarks about the breakfast, as well as the coffee/tea/snacks and lunch provided during your meeting.

We would like to apologize for the experience you have had during your stay with our parking. At our parking we offer the same hourly parking fee as in the surrounding area, according to the request of the City Council of Amsterdam. Since most of our guests arrive by plane, we decided not to include the parking in our rates.

Thank you again for sharing your feedback. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience!

Kind regards,
The Hilton Amsterdam Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2023

Onze kamer was gelegen op de negende verdieping, kamer 921, met een prachtig uitzicht over Amsterdam. De kamer was voor alle gemakken voorzien en brandschoon. Ik had de receptie vertelt, dat ons verblijf een verrassing was voor mijn vrouw vanwege Valentijn. Toen wij de kamer binnen kwamen werden wij blij verrast door de Valentijn versiering en o.a. champagne. Ons trof ook de vriendelijkheid van alle medewerkers van receptie, bar ontbijt tot de concierge toe. Eerder gevoel van een klein hotelletje dan een groot hotel. Verder is het Hilton gelegen in een rustige buurt op loop afstand van de grote musea.

Datum van verblijf: februari 2023
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank grunboo
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hilton International, Owner van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2023
Google-vertaling

Dear Grunboo,

Thank you for taking the time to share your experience of staying at Hilton Amsterdam. We are delighted to hear that the service provided by our Team Members managed to elevate your Valentine’s Day experience. Apart from that, it is wonderful that you discovered the benefits of our location out of the busy part of the centre of Amsterdam.

Once again, thank you for your time and we are looking forward to welcoming you back with us in the near future!

Kind regards,

The Amsterdam Hilton Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken