Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 390
Hotels.comUS$ 387
HiltonUS$ 390
PricelineUS$ 390
TravelocityUS$ 387
Orbitz.comUS$ 387
Beoordeeld op 4 januari 2022

Mooi plek in Amsterdam. Het hielp niet dat er een lock down was maar je zou mogen verwachten dat een hotel gedurende zo'n periode extra haar best doen haar gasten te verwennen. Bozig personeel, gebrekkige service en niet eens een flesje water op de kamer maakten de ervaring een stuk minder prettig dan het had kunnen zijn.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hilton Amsterdam Team, Gastenservice/Front Office van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2022

Geachte Mark
Dank u voor uw opmerkingen betreffende uw recente verblijf in ons hotel.
Uw opmerkingen zullen intern met het gehele team besproken worden.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals als onze gast te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 januari 2022

Geweldig hotel, top fietsen te huren, goede lokatie en altijd perfecte service. Kortom dit maakt Amsterdam Zuid, Amsterdam Zuid. Alles is eventueel op loop afstand te bereiken en de parking is ruim en voldoende.

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde alleen

Geachte Rmarijnissen
Dank u voor uw opmerkingen betreffende uw verblijf in ons hotel.
Het doet ons genoegen daaruit te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals als onze gast te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 oktober 2021

Ons viel op dat in dit luxe-hotel alles als vanouds goed liep. Bij enkele andere 5-sterren hotels kampte men duidelijk nog met de gevolgen van de corona maatregelen en was de service nog minder dan voordien en was er ook een wat teneergeslagen sfeer. Bij Hilton Apollolaan klopte het weer als van ouds en was men enthousiaste en positief.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Hilton Amsterdam heeft mij 1100€ teveel afgeboekt van mijn credit card na 10 talllen discussies en weken verder heb ik pas 310€ teruggekeken van het bedrag !!!! Ik moet nog meer dan 800€ krijgen geen enkel excuses en personeel houd alleen vast dat alles klopt zeer arrogant

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 oktober 2021

Genoten van deze geweldige accommodatie. Geweldige kamer en heerlijk ontbijt. We hadden een normale kamer geboekt, maar kregen een upgrade (junior suite) echt fantastisch uitzicht over Amsterdam. En de bedden waren top!