Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
9 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 376
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 375
Aanbieding bekijken
FindHotel
US$ 354
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 375
PricelineUS$ 376
TraveluroUS$ 392
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.788)
Beoordelingen filteren
3.788 resultaten
Waardering van reizigers
2.131
1.100
358
130
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.131
1.100
358
130
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.788 beoordelingen
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Ons viel op dat in dit luxe-hotel alles als vanouds goed liep. Bij enkele andere 5-sterren hotels kampte men duidelijk nog met de gevolgen van de corona maatregelen en was de service nog minder dan voordien en was er ook een wat teneergeslagen sfeer. Bij Hilton Apollolaan klopte het weer als van ouds en was men enthousiaste en positief.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank 512reneg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Hilton Amsterdam heeft mij 1100€ teveel afgeboekt van mijn credit card na 10 talllen discussies en weken verder heb ik pas 310€ teruggekeken van het bedrag !!!! Ik moet nog meer dan 800€ krijgen geen enkel excuses en personeel houd alleen vast dat alles klopt zeer arrogant

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank jhvroosmalen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2021

Genoten van deze geweldige accommodatie. Geweldige kamer en heerlijk ontbijt. We hadden een normale kamer geboekt, maar kregen een upgrade (junior suite) echt fantastisch uitzicht over Amsterdam. En de bedden waren top!

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank nicovandelft
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2021

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel.
Personeel was zeer attent en professioneel. Kamer was zeer goed onderhouden en schoon met een heerlijk bed. Ontbijt was zeer uitgebreid met genoeg keuze uit hartig en zoet.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank remcorijntjes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2021

Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede en schone kamers. Prettige bedden. Heerlijke scrambled eggs bij het ontbijt.
Bij het uitchecken kan het wel wat vriendelijker.
Wij hebben een leuke ervaring gehad.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
1  Bedank Johnsteenwijk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Geachte Johnsteenwijk,

Dank u voor het delen van uw feedback over ons hotel op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u in het algemeen een goede ervaring heeft gehad en dat u onze medewerkers vriendelijk vond, onze kamers schoon en genoten heeft van de roereieren bij het ontbijt.

Ik wil u echter mijn excuses aanbieden dat de service die u bij het uitchecken heeft ontvangen niet zo vriendelijk was als gedurende de rest van uw verblijf. Dat is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen geven en niet representatief voor het niveau van onze gebruikelijke service.

Wij hopen dat wij u ondanks deze ervaring nogmaals als onze gast mogen ontvangen indien u weer naar Amsterdam reist. Wij zouden u heel graag hier weer willen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Maria Ghebresselasie
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken