9 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 375
PricelineUS$ 376
TraveluroUS$ 392
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Ons viel op dat in dit luxe-hotel alles als vanouds goed liep. Bij enkele andere 5-sterren hotels kampte men duidelijk nog met de gevolgen van de corona maatregelen en was de service nog minder dan voordien en was er ook een wat teneergeslagen sfeer. Bij Hilton Apollolaan klopte het weer als van ouds en was men enthousiaste en positief.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Hilton Amsterdam heeft mij 1100€ teveel afgeboekt van mijn credit card na 10 talllen discussies en weken verder heb ik pas 310€ teruggekeken van het bedrag !!!! Ik moet nog meer dan 800€ krijgen geen enkel excuses en personeel houd alleen vast dat alles klopt zeer arrogant

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 oktober 2021

Genoten van deze geweldige accommodatie. Geweldige kamer en heerlijk ontbijt. We hadden een normale kamer geboekt, maar kregen een upgrade (junior suite) echt fantastisch uitzicht over Amsterdam. En de bedden waren top!

Beoordeeld op 11 september 2021

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel.
Personeel was zeer attent en professioneel. Kamer was zeer goed onderhouden en schoon met een heerlijk bed. Ontbijt was zeer uitgebreid met genoeg keuze uit hartig en zoet.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021

Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede en schone kamers. Prettige bedden. Heerlijke scrambled eggs bij het ontbijt.
Bij het uitchecken kan het wel wat vriendelijker.
Wij hebben een leuke ervaring gehad.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Geachte Johnsteenwijk,

Dank u voor het delen van uw feedback over ons hotel op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u in het algemeen een goede ervaring heeft gehad en dat u onze medewerkers vriendelijk vond, onze kamers schoon en genoten heeft van de roereieren bij het ontbijt.

Ik wil u echter mijn excuses aanbieden dat de service die u bij het uitchecken heeft ontvangen niet zo vriendelijk was als gedurende de rest van uw verblijf. Dat is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen geven en niet representatief voor het niveau van onze gebruikelijke service.

Wij hopen dat wij u ondanks deze ervaring nogmaals als onze gast mogen ontvangen indien u weer naar Amsterdam reist. Wij zouden u heel graag hier weer willen verwelkomen.

Maria Ghebresselasie
General Manager