6 personen bekijken dit hotel
Hilton
Gratis annuleren tot 16-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 358
PricelineUS$ 361
TravelocityUS$ 358
Beoordeeld op 8 oktober 2021

Genoten van deze geweldige accommodatie. Geweldige kamer en heerlijk ontbijt. We hadden een normale kamer geboekt, maar kregen een upgrade (junior suite) echt fantastisch uitzicht over Amsterdam. En de bedden waren top!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 11 september 2021

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel.
Personeel was zeer attent en professioneel. Kamer was zeer goed onderhouden en schoon met een heerlijk bed. Ontbijt was zeer uitgebreid met genoeg keuze uit hartig en zoet.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021

Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede en schone kamers. Prettige bedden. Heerlijke scrambled eggs bij het ontbijt.
Bij het uitchecken kan het wel wat vriendelijker.
Wij hebben een leuke ervaring gehad.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Geachte Johnsteenwijk,

Dank u voor het delen van uw feedback over ons hotel op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u in het algemeen een goede ervaring heeft gehad en dat u onze medewerkers vriendelijk vond, onze kamers schoon en genoten heeft van de roereieren bij het ontbijt.

Ik wil u echter mijn excuses aanbieden dat de service die u bij het uitchecken heeft ontvangen niet zo vriendelijk was als gedurende de rest van uw verblijf. Dat is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen geven en niet representatief voor het niveau van onze gebruikelijke service.

Wij hopen dat wij u ondanks deze ervaring nogmaals als onze gast mogen ontvangen indien u weer naar Amsterdam reist. Wij zouden u heel graag hier weer willen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 24 juli 2021

Naar gewoonte is de Hilton Amsterdam zeer aangenaam verblijven met attente medewerkers en ook voor gezinnen een aanrader om te bezoeken. Het terras met zicht op het water leent zich ideaal voor een aperitiefje.

Datum van verblijf: juli 2021

Geachte steingeense,

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring over ons hotel op Tripadvisor te delen.

Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij zijn inderdaad een zeer kindvriendelijk hotel en een prima plek voor families om te verblijven.

Onze locatie in een rustig, maar zeer centraal gelegen gedeelte van de stad is uitstekend en erg dichtbij het Vondelpark en de musea. Ik vond het ook leuk om te horen dat ons Garden Terrace in de smaak viel, want dit is de perfecte plaats om te genieten van een drankje of een maaltijd op een warme zonnige dag.

Dank u voor uw verblijf en we hopen u in de nabije toekomst nogmaals hier te mogen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 3 mei 2021 via mobiele applicatie

Heb hier al heel vaak geslapen. Kom hier erg graag.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij boeken met gezin altijd connecting kamers. Ideaal.

Tevens is het eten in restaurant Roberto’s ook top. De betere Italiaanse gerechten. Niet een standaard pizzeria.

Kan niet wachten totdat Corona maatregelen zijn opgeheven. Maakt het verblijf nog beter.

Datum van verblijf: mei 2021
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2021

Beste Vacation.expert,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons hotel achter te laten op Tripadvisor.
Het doet ons bijzonder veel genoegen om feedback te krijgen van trouwe en loyale gasten zoals u.
Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat al onze gasten kunnen genieten van onze gastvrijheid en het is fijn om te horen dat u genoten heeft van uw ervaringen hier.

Ook wil ik u bedanken voor uw vriendelijke opmerkingen over het eten in Roberto’s Restaurant. We zien uit naar het moment dat we onze gasten weer mogen ontvangen voor een bijzondere dinerervaring. In de tussentijd gaan we door met het aanbieden van ons speciale take-away menu voor ontbijt, lunch en diner.

Namens ons allen hier wil ik u nogmaals danken voor uw positieve commentaar en loyaliteit aan ons hotel.
We kunnen niet wachten om u en uw familie binnenkort weer hier te mogen verwelkomen.

Hotel Manager