10 personen bekijken dit hotel
HiltonUS$ 360
PricelineUS$ 361
TravelocityUS$ 358
Beoordeeld op 26 juli 2021

Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede en schone kamers. Prettige bedden. Heerlijke scrambled eggs bij het ontbijt.
Bij het uitchecken kan het wel wat vriendelijker.
Wij hebben een leuke ervaring gehad.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Geachte Johnsteenwijk,

Dank u voor het delen van uw feedback over ons hotel op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u in het algemeen een goede ervaring heeft gehad en dat u onze medewerkers vriendelijk vond, onze kamers schoon en genoten heeft van de roereieren bij het ontbijt.

Ik wil u echter mijn excuses aanbieden dat de service die u bij het uitchecken heeft ontvangen niet zo vriendelijk was als gedurende de rest van uw verblijf. Dat is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen geven en niet representatief voor het niveau van onze gebruikelijke service.

Wij hopen dat wij u ondanks deze ervaring nogmaals als onze gast mogen ontvangen indien u weer naar Amsterdam reist. Wij zouden u heel graag hier weer willen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 24 juli 2021

Naar gewoonte is de Hilton Amsterdam zeer aangenaam verblijven met attente medewerkers en ook voor gezinnen een aanrader om te bezoeken. Het terras met zicht op het water leent zich ideaal voor een aperitiefje.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts

Geachte steingeense,

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring over ons hotel op Tripadvisor te delen.

Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij zijn inderdaad een zeer kindvriendelijk hotel en een prima plek voor families om te verblijven.

Onze locatie in een rustig, maar zeer centraal gelegen gedeelte van de stad is uitstekend en erg dichtbij het Vondelpark en de musea. Ik vond het ook leuk om te horen dat ons Garden Terrace in de smaak viel, want dit is de perfecte plaats om te genieten van een drankje of een maaltijd op een warme zonnige dag.

Dank u voor uw verblijf en we hopen u in de nabije toekomst nogmaals hier te mogen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 3 mei 2021 via mobiele applicatie

Heb hier al heel vaak geslapen. Kom hier erg graag.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij boeken met gezin altijd connecting kamers. Ideaal.

Tevens is het eten in restaurant Roberto’s ook top. De betere Italiaanse gerechten. Niet een standaard pizzeria.

Kan niet wachten totdat Corona maatregelen zijn opgeheven. Maakt het verblijf nog beter.

Datum van verblijf: mei 2021
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2021

Beste Vacation.expert,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons hotel achter te laten op Tripadvisor.
Het doet ons bijzonder veel genoegen om feedback te krijgen van trouwe en loyale gasten zoals u.
Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat al onze gasten kunnen genieten van onze gastvrijheid en het is fijn om te horen dat u genoten heeft van uw ervaringen hier.

Ook wil ik u bedanken voor uw vriendelijke opmerkingen over het eten in Roberto’s Restaurant. We zien uit naar het moment dat we onze gasten weer mogen ontvangen voor een bijzondere dinerervaring. In de tussentijd gaan we door met het aanbieden van ons speciale take-away menu voor ontbijt, lunch en diner.

Namens ons allen hier wil ik u nogmaals danken voor uw positieve commentaar en loyaliteit aan ons hotel.
We kunnen niet wachten om u en uw familie binnenkort weer hier te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 september 2020

We hadden zo’n fijn weekend in Hilton Amsterdam! Lekker eten (neem zeker de oesters, bitterballen in de bar en pasta’s bij Roberto), perfecte service, hele mooie kamers die ruim en fris aanvoelen, heerlijk ontbijt aan de tafel en vooral COVID-19 proof. Ik voelde me zeer veilig. We hadden de ideale tijd als vriendinnen onder elkaar. Maar ook leuk denk ik op met je partner te doen! Ik zag ook wat business meetings, wat ook de ideale locatie is.
De parking is trouwens ook nog zeer aangenaam. Locatie is top echt! Dichtbij Amsterdam zuid. Lekkere wandeling gedaan naar het Vondelpark.
Alleen maar oprecht lof!

Datum van verblijf: september 2020
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2020

Geachte Yentl K,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij het Hilton Amsterdam op TripAdvisor.
Het doet mij een genoegen om te lezen dat u een heel fijn weekend gehad heeft.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze oesters in de Half Moon Lounge en van onze bekende Italiaanse pasta in Roberto’s Restaurant.
Met Hiltons nieuwe CleanStay-programma werkt heel mijn team hard om te zorgen dat u als gast een veilige, schone en fijne ervaring heeft.
Ik zal met mijn team delen dat u dat ook zo ervaren heeft.

Wandelen door het Vondelpark is inderdaad een uitstekende aanrader.

Ik verheug mij erop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 24 juli 2020

De locatie ligt in een van de rustigere wijken van Amsterdam. U komt buiten en wandelt naar het Vondelpark (een MUST)! U komt langs leuke winkels met daartussen gezellige terrassen, waar u lekker een glas kunt drinken en/of eten (vb Van Dam, ea…) Na uw terugkeer, vergeet zeker niet te reserveren in Roberto’s Restaurant (ster in de Michelin). U weet niet wat u daar overkomt. Italiaans op en top en uitstekende bediening.
Nadien en na een goede rustige nachtrust heeft u een ontbijt in stijl.
Kortom een hotel dat u alles biedt en met daar bovenop een concierge , Nico, die u in alles bijstaat.
Twijfel niet…Zeker doen !

Kamertip: vraag uitzicht op de stad Amsterdam
Datum van verblijf: juli 2020
Maria Ghebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Geachte Antoine P,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Hilton Amsterdam.
Het is een waar genoegen om te lezen dat u genoten heeft van onze locatie, ons klassiek italiaans restaurant Roberto's en het ontbijt.

Uw warme woorden betreffende ons teamlid Nico zullen ook zeker gedeeld worden.

Ik hoop dat wij snel weer het genoegen zullen hebben om u bij ons te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,