Beoordeeld op 31 oktober 2018

Het was een kort en krachtig verblijf waar we volop van genoten hebben. Fantastische service (het zijn de kleine dingen die het hem doen), heerlijk hotel, prachtige kamer met fantastisch uitzicht, geweldige ligging van het hotel. Het was volop genieten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Maria G, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Geachte Nicolle,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review over uw verblijf bij Hilton Amsterdam. Wij zijn blij om te lezen dat u een fijn verblijf had bij ons in het hotel. Wij streven altijd naar de beste service voor onze gasten en wij zijn er trots op dat u dit zo ervaren heeft. Wij hebben uw woorden gedeeld binnen het Team en ze zijn erg blij met uw complimenten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Hilton Amsterdam

Beoordeeld op 13 oktober 2018

De vergader zalen zijn groot en dus goed te gebruiken. Hotel ligt aan de gracht dus met mooi weer kan je gezellig op het terras zitten. Ontbijt en Lunch is heel goed en ruim voldoende,
Nadeel is dat je geen korting krijgt op de parkeerkosten 35 Euro voor een dag

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Maria G, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Geachte Gerard,

Als allereerst, hartelijk dank voor het schrijven van een review over uw verblijf bij ons in het hotel. Wij waarderen uw hoge beoordeling hier op TripAdvisor zeer.

Wij zijn blij om te lezen dat u een plezierige ervaring heeft gehad in onze vergaderzalen en dat u genoten heeft van ons terras. Dank u voor uw complimenten over het ontbijt en de lunch. Wij hebben uw complimenten gedeeld met het Keuken Team!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Hilton Amsterdam.

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtige en luxe entree. Dat belooft wat! Dan gedoe met de liften die niet erg luxe reageren. Volgens andere hotelgasten gebeurt dit vaker. We hebben een nieuw pasje nodig om boven te komen. Helaas zijn de trappen onvindbaar. Die zijn waarschijnlijk alleen voor de gewone mens ;-)

De gangen boven doen ons denken aan een gewoon hotel, niks speciaals aan.
In de kamer waan ik me in een budget hotel, dat is waar ik met beide voeten weer op de grond sta. Snik, dat had ik niet verwacht. Maar goed, ik hoef mijn buik niet meer in te houden en de hakjes kunnen uit. In de badkamer hangen 2 lachwekkende badjassen. Zie foto.

''s Avonds halen we op de valreep een borrel in de bar. Hier bestellen we een droge witte wijn. De nederlandse ober vraagt in het Engels of we Engels willen spreken. Geen grapje! De white wine smaakte prima. De vele gratis nootjes ook. Dat hebben ze dan weer wel. Die wasabi mogen ze houden.

De nacht op het behoorlijk harde bed was kort en voor mij ongemakkelijk. Ik hou van zachtere bedden. Jammer dat de WiFi steeds uitvalt (gebeurt ook vaker hoorden we later).

Bijbetaald voor het ontbijt en we zijn van plan het ervan te nemen! Maar eerst moeten we in de rij wachten tot iemand tijd vind om ons 1 van de vele vrije tafels aan te wijzen. Er is een prima, maar niet uitzonderlijk buffet. De koffie is lekker. Er loopt een heel drukke man als een storende bromvlieg steeds langs om....ik denk koffie in te schenken en bordjes op te ruimen.

Het parkeren was uiteindelijk gratis en omdat de WiFi steeds uitviel kregen we een wijntje gratis. Toch weer 8 euro winst!

We hebben het supergezellig gehad en we hebben een hoop gelachen. Voor wat betreft het hotel is onze mening dat de prijs/kwaliteit verhouding zoek is. Voor 279 euro voor 1 nacht excl. ontbijt hadden we blijkbaar veel te hoge verwachtingen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Maria G, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf bij Hilton Amsterdam.

Allereerst hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden met betrekking tot onze entree. Het is voor ons erg spijtig om te lezen dat u uw verblijf bij ons als 3 sterren heeft ervaren. Wij willen daarvoor onze excuses aanbieden voor de manier waarop u onze service heeft ervaren. Uw feedback is voor ons van groot belang en daarom nemen wij uw feedback ook serieus. Wij willen u erop attenderen dat uw feedback betreft de bedden, de kamer, het ontbijt en de wifi intern zijn besproken en worden meegenomen in toekomstige plannen.
Wij zijn blij te lezen dat u een gezellig verblijf heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Hilton Amsterdam om u te laten zien dat wij het beter kunnen dan 3 sterren!

Beoordeeld op 15 juli 2018

Samen met mijn vader ben ik hier op een doordeweekse dag komen dineren. Prachtig terras aan het water, daar heb ik van kunnen genieten. Echter was de service en het eten teleurstellend.

Eenmaal aangekomen mochten wij een plekje uitkiezen. Pas na 11 minuten kwam een personeelslid drankjes opnemen. Het duurde ook nog best een tijd voordat het drinken gebracht werd, wat ook nog eens verkeerd was. Dat terwijl er maar 9 tafels zaten op terras, en er 6 man personeel rond liep.

Vervolgens vroeg ik of er een allergenenkaart was, in verband met een glutenallergie. Vriendelijk bood de bediening aan om met de keuken te overleggen wat mogelijk was. Daar heb ik daarna nog 2 keer naar moeten vragen, omdat ze het vergeten was. Uiteindelijk een vegetarische Ceaser Salad besteld, met glutenvrij brood apart, zonder croutons en met avocado. Toen het eten gebracht werd, kreeg ik een bord met alleen romaine sla. Direct heb ik aangegeven dat dit niet kon kloppen. Het bord werd mee teruggenomen naar de keuken, en het personeel was niet zo vriendelijk meer. Enkele minuten later teruggebracht met was parmezaanse kaas en avocado met bruine stukken. Letterlijk op het bord gegooid. Geen eetsmakelijk, en er miste nog glutenvrij brood. Zeker niet de €21,00 waard!

Pluspunt: De Farmer Club Sandwich van mijn vader was heerlijk, en daar heeft hij van genoten.

Ik heb het maar even gelaten voor wat het was, en het opgegeten zonder er van te kunnen genieten. De drankjes die wij later bestelde, waren ze ook weer vergeten. We hebben halverwege de avond maar de rekening betaald en zijn weggegaan. Al met al, niet wat ik ben verwacht van Hilton. Dit is voor mij echt een reden om niet meer terug te gaan. Jammer, want het is een prachtlocatie en heeft veel potentie!

Datum van verblijf: juli 2018
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Beste Gast,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.

Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij ons in het hotel. Onze oprechte excuses voor de manier waarop u onze diensten heeft waargenomen. Dit is niet de manier hoe wij onze gasten onze Hilton gastvrijheid willen laten ervaren.

Uw opmerkingen zijn doorgegeven aan onze Food and Beverage afdeling en passende acties zijn ondernomen.

Ondanks deze ervaring, hopen wij u nabije toekomst te mogen verwelkomen in Hilton Amsterdam.

Roberto Payer
Cluster General Manager

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met de oudste dochter er een weekendje verbleven. Goed geslapen en lekker gegeten op het terras met het zicht op de grachten. Lekker ontbijt en leuke, vriendelijke ontvangst. Is tot hiertoe het beste hotel waar we in Amsterdam geslapen. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2018
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Geachte gast,

Het doet ons goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel! Wij willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.

Wij zijn heel erg blij om te lezen dat u zeker nog een keer terug wilt komen! Uw complimenten over ons hotel zijn doorgegeven aan onze Team Members.

Wij verheugen ons erop om u weer te verwelkomen op uw aankomende bezoek!

Roberto Payer
Cluster General Manager