Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Vlak voordat ik mijn eerste keynote in 2018 zou gaan geven heerlijk tot rust gekomen in het Hilton. Goede bedden, heerlijke badkamer en een prima ontbijt. Alle ingrediënten voor mij om geheel ontspannen op de planken te staan!

Reistype: Reisde voor zaken
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018

Beste Gast,

Het is een waargenoegen om te zien dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.

We zijn blij om te lezen dat u goed heeft kunnen ontspannen tijdens uw verblijf. Uw complimenten zijn doorgegeven aan onze Team Members. Ook is het fijn om te zien dat u genoten heeft van het ontbijt in Roberto’s.

Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Hilton Amsterdam.

Beoordeeld op 23 januari 2018

Uitstekende service. Hadden een mooie kamer ( junior suite ) met veel ruimte en een mooi uitzicht. De executive lounge was goed verzorgt met lekkere hapjes en drankjes. Vriendelijke personeel en altijd behulpzaam.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2018

Geachte Gast,

Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel. Wij willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.

Uw complimenten over onze service en het vriendelijke personeel zijn doorgegeven aan onze Team Members.
Wij zijn blij om te lezen dat u onze kamers mooi vindt en dat u heeft genoten van het uitzicht, ook hopen wij dat u de tijd heeft gehad om s ’avonds een pure Italiaans diner te nuttigen in het Roberto’s Restaurant.
Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Hilton Amsterdam!

Beoordeeld op 15 januari 2018

Hotel dat al heel lang bestaat. Prachtige ligging aan voorname laan.
Zeer goed verzorgd, niet echt modern te noemen maar voor zakendoeleinden heel comfortabel.
Kamers ruim en schoon. Badkamer relatief klein, heel schoon.
Heel goed ontbijtbuffet.
Zoals gebruikelijk in een Amerikaans hotel, gevoel voor service heel hoog. Medewerkers heel vriendelijk.
Rondom hotel zeer verzorgd.
Minpunt: je wordt niet in je moerstaal aangesproken. Toch wel vervelend.
Andere opmerking, extra's uit mini-bar schreeuwend duur, evenals parking.

Datum van verblijf: januari 2018
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Beste Gast,

Het doet ons goed om te zien dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.

We zijn blij om te lezen dat u onze kamers mooi vindt en dat wij een perfecte setting konden creëren voor uw zakenreis. Uw complimenten en uw feedback over ons Team zijn doorgegeven aan onze Team Members. Ook is het goed om te zien dat u genoten heeft van het ontbijt in Roberto’s. Wij hopen dat u ook de tijd heeft gehad om ’s avonds een pure Italiaans diner te nuttigen in het restaurant.

Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Hilton Amsterdam!

Beoordeeld op 9 januari 2018

Inmiddels heb ik meerdere keren geslapen in dit hotel en ik ben nog nooit teleurgesteld. Uitstekend personeel en in alle functies. Het is een stijlvol hotel en zeer schoon en verzorgd. Kamers zijn zeer netjes. De locatie is uitstekend. Op zeer korte afstand het winkelcentrum van de wijk Oud-Zuid. Leuke bar met een geweldige historie. Binnenkort verblijf ik er weer drie nachten en kijk er alweer naar uit.

Datum van verblijf: december 2017
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Beste heer Middelburg,

Het doet ons goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel. Wij willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.

Uw complimenten over ons Team en de Half Moon Lounge zijn doorgegeven aan onze Team Members. De Half Moon Lounge heeft inderdaad een rijke geschiedenis en een mooi verhaal dat wij graag aan u vertellen. De bar is vernoemd naar het VOC schip De Halve Maen van Henry Hudson. Hij voer hiermee van Amsterdam naar New York in 1609, waar de rivier de Hudson naar hem vernoemd is. De Half Moon Lounge is zo gebouwd dat men zich daadwerkelijk in een zeilschip uit de 17e eeuw waant.
Wij verheugen ons erop om u weer te verwelkomen op uw aankomende bezoek!

Beoordeeld op 18 december 2017

Mijn vrouw en ik zijn bijzonder verwend tijdens ons 3 daagse verblijf t.g.v. on 35 jarig huwelijksjubileum. Het personeel is uiterst attent en behulpzaam. Het hotel wordt zeer goed gemanaged. Uitstekend ontbijt voor elk wat wils. Prima service. Goede ligging op loopafstand van centrum en restaurants. Rustige kamer met prachtig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
AlessioColavecchio, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

Beste Gast,

Het is ons een genoegen te lezen dat u uw 35-jarig huwelijksjubileum in Hilton Amsterdam heeft gevierd.

Uw complimenten over ons Team Members zijn doorgeven aan het hele Team. Wij weten hoe belangrijk een goed ontbijt is en zijn daarom blij te lezen dat deze aan uw verwachting voldoet.

Nogmaals dank voor uw uitgebreide review en we hopen u en uw vrouw opnieuw te mogen verwelkomen.