“Wow wat een burger!”

Geclassificeerd als nr. 40 van 4.143 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2017 beoordeeld

Door aanbevelingen van vrienden hier met twee personen een burger gehaald. Het tentje is heel klein en dus zeer geschikt voor afhalen. Op de kaart een goede keuze aan burgers, varierend van exotisch tot standaard, in alle soorten en maten. De prijs van een burger ligt rond de 12,-. Frite zul je alleen ergens anders moeten halen.
De burger was perfect gebakken en smaakte fantastisch. Zeker een aanrader als je een keer een goede burger wilt eten die vers voor je neus wordt klaargemaakt.

10 april 2017 beoordeeld

Bij onze citytrip naar Amsterdam hadden we enkele zaken opgeslaan om eventueel te gaan eten. We waren toevallig in de buurt van Lombardo's en besloten om daar een burger te gaan eten. Men zou er zo voorbij lopen, maar het is echt wel de moeite om een burger te gaan eten. Het is er wel erg krap om te zitten, maar wie zich daar niet aan stoort en echt een lekkere burger wil eten, dan is het zeker een aanrader. Mijn lamb burger was alvast heerlijk!

20 januari 2017 beoordeeld

De burgers smaken erg goed en zijn goed op temperatuur! De lamb burger en de pulled pork sandwich zijn mijn favoriete keuzes. Wel moet ik zeggen dat de plek zelf erg krap is voor zijn succes. Van zo'n goede burger of sandwich wil men natuurlijk wel op z'n beste kunnen genieten. De persoon die de bestellingen opneemt oogde vriendelijk maar degene die de burgers voorbereid was jammer genoeg vrij onvriendelijk. Desalniettemin, ik kom hier vaker terug voor de burgers.

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijke burgers gegeten. Ook de homemade lemonade is een aanrader. Het is geen restaurant, maar je kunt wel aan de bar eten. Jammer dat ze geen homemade frietjes erbij hebben, maar de heerlijke salade maakte dat gemis goed!

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enorm veel verWacht van de burgers! Je ziet dat deze mannen dit echt wel met hart en ziek doen! Maar jammer genoeg waren we wat teleurgesteld, de burgers waren wel nog steeds lekker maar we hadden jammer genoeg niet echt een wauw gevoel

Reizigers die Lombardo's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Lombardo's geweest? Deel je ervaringen!