“Verukkelijk”

Geclassificeerd als nr. 44 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
20 januari 2017 beoordeeld

De burgers smaken erg goed en zijn goed op temperatuur! De lamb burger en de pulled pork sandwich zijn mijn favoriete keuzes. Wel moet ik zeggen dat de plek zelf erg krap is voor zijn succes. Van zo'n goede burger of sandwich wil men natuurlijk wel op z'n beste kunnen genieten. De persoon die de bestellingen opneemt oogde vriendelijk maar degene die de burgers voorbereid was jammer genoeg vrij onvriendelijk. Desalniettemin, ik kom hier vaker terug voor de burgers.

Schrijf een beoordeling

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijke burgers gegeten. Ook de homemade lemonade is een aanrader. Het is geen restaurant, maar je kunt wel aan de bar eten. Jammer dat ze geen homemade frietjes erbij hebben, maar de heerlijke salade maakte dat gemis goed!

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enorm veel verWacht van de burgers! Je ziet dat deze mannen dit echt wel met hart en ziek doen! Maar jammer genoeg waren we wat teleurgesteld, de burgers waren wel nog steeds lekker maar we hadden jammer genoeg niet echt een wauw gevoel

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is altijd erg lekker, maar erg vaak is iets op: bijvoorbeeld de kip. Daarom moet je altijd wat eerder op de dag komen, want tegen achten is het op. Het eten wordt vrij snel klaargemaakt en de service is goed. Sommige personeelsleden spreken alleen Engels.

12 mei 2016 beoordeeld

Prima burgers in het centrum. Beter afhalen want de tent is zeer klein. Wagyu burger is eeccht goed maar prijzig voor (alleen) een burger

Reizigers die Lombardo's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Lombardo's geweest? Deel je ervaringen!