“Heerlijke burgers!”

Geclassificeerd als nr. 44 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijke burgers gegeten. Ook de homemade lemonade is een aanrader. Het is geen restaurant, maar je kunt wel aan de bar eten. Jammer dat ze geen homemade frietjes erbij hebben, maar de heerlijke salade maakte dat gemis goed!

Schrijf een beoordeling

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enorm veel verWacht van de burgers! Je ziet dat deze mannen dit echt wel met hart en ziek doen! Maar jammer genoeg waren we wat teleurgesteld, de burgers waren wel nog steeds lekker maar we hadden jammer genoeg niet echt een wauw gevoel

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is altijd erg lekker, maar erg vaak is iets op: bijvoorbeeld de kip. Daarom moet je altijd wat eerder op de dag komen, want tegen achten is het op. Het eten wordt vrij snel klaargemaakt en de service is goed. Sommige personeelsleden spreken alleen Engels.

12 mei 2016 beoordeeld

Prima burgers in het centrum. Beter afhalen want de tent is zeer klein. Wagyu burger is eeccht goed maar prijzig voor (alleen) een burger

26 februari 2016 beoordeeld

Wij hebben hier na een dagje Amsterdam lekkere hamburgers gegeten. Vooral de burger met pulled porc was heerlijk en een absolute aanrader. Jammer genoeg krijg je geen extra's bij de burgers (geen frites, salade, etc,). En dan zijn de prijzen toch wel behoorlijk stevig.
Het grootste minpunt vormt het gebrek aan zitgelegenheid. Dit is in feite een afhaalrestaurant, met alleen een paar barkrukken en een plank tegen de muur waaraan je kunt eten.
Samenvattend: 4 sterren voor de burgers, 0 sterren voor de extra's, 0 sterren voor het zitgedeelte.

Reizigers die Lombardo's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Lombardo's geweest? Deel je ervaringen!