“Leuke sportbar met eenvoudig maar goed eten en mooi terras”
Beoordeling van St James's Gate Irish Pub

St James's Gate Irish Pub
Geclassificeerd als nr. 633 van 4.596 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Pub-restaurant
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel tv s met overal sportwedstrijden
Goede menukaart , not expensive , simple
Daily specials
Good beer portfolio
Terras has heaters and look on THE Rembrandt square

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 man gegeten. Het vlees van de hamburger was duidelijk niet vers. De burger was veel te droog (van zichzelf en kapot gebakken) en had niet de rijke smaken die je van een verse burger kan verwachten.

Een collega had de chicken burger. Ook de kip was droog en het korstje dat krokant had moeten zijn papperig. Nee, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gemiddeld 14 euro voor een burger... Niet echt duur maar slechte kwaliteit navenant het geld!

5 augustus 2016 beoordeeld

Een sfeervolle Irish pub met een leuk terras op het Rembrandtplein. Een ruime keuze aan bieren en hapjes. De kwaliteit van het eten is redelijk maar niet bijzonder.

26 juni 2016 beoordeeld

Groot verwarmd terras en typisch iers eetcafe. Nadruk op cafe.
Bij voetbal veel schermen en tv apparaten in de zaak.
Sfeer ademt stukje Ierland uit en sat in Amsterdam.
Prijzen zijn pittig. Koffie 2.90 euro.
Pint Cider 8 euro.
Toilet 50 cent. Maar is wel schoon.
Bediening in het engels.

15 juni 2016 beoordeeld

Na een dag Amsterdam met onze Belgische vrienden, hier op het terras neer gestreken. We hebben ons geweldig vermaakt op de zaterdag avond, om de vreemd uit gedorste en gekostumeerde vrijgezellenfeestgangers. Echt een Ierse tent, met Iers bier, Ierse liederen die uit volle borst worden mee gezongen en een heerlijke maaltijd. Ik kom hier zeker en graag nog eens terug.

Reizigers die St James's Gate Irish Pub bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In St James's Gate Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!