Beoordeeld op 12 februari 2019

mooi ingericht hotel centrum Amsterdam :) jammer dat er geen ontbijt bij was .kamer heel er interessant ingericht.
Het café dat er bij hoort is smaakvol ingericht vriendelijke bediening, jammer dat de koffie niet smaakt .

Datum van verblijf: januari 2019
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Beste Laurens, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de locatie goed was, en de kamer en het café interessant ingericht zijn. Vervelend dat de koffie niet goed smaakte, wij serveren Bocca Coffee en al ons personeel is getraind in het zetten van de beste koffie voor onze gasten. Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel centraal ! Dichtbij Station , centrum en uitgaansgebieden ! Kamers zijn niet super luxe, maar wel netjes. Er us geen restaurant of lounge aanwezig ! Ontbijten naast het hotel. Personeel is heel vriendelijk!

Datum van verblijf: maart 2018
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2018

Beste ALaurijsen, Dank je wel voor je feedback. Goed te lezen dat jullie verblijf naar behoren was en dat jullie genoten hebben van ons centraal gelegen hotel en ons vriendelijke personeel. Graag verwelkomen we jullie in de toekomst nogmaals.

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Kleine, prijzige kamer met heel veel nachtlawaai. We logeerden in een kamer op de eerste verdieping, gelegen boven de naastliggende pizzeria waar de muziek extra luid stond, tot laat 's nachts en vroeg, waarschijnlijk door de ochtend poetsdienst.

Datum van verblijf: oktober 2016
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Beste Frank, hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat er zo veel last geweest is van lawaai van de pizzeria. We gaan dit oppakken met hun eigenaar. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze kamers aan de achterkant van het hotel. Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

In verband met congres in Beurs van Berlage had ik een kamer in dit hotel geboekt. Het is een apart hotel. Het ligt natuurlijk gunstig, midden in Amsterdam. Echter, de aankleding en meubels in de kamers doen nogal goedkoop aan. Dit terwijl de prijs van een kamer best fors is. Op de bovenste plank van een stelling welke in het badkamertje stond lag een pluk schaamhaar. Dat was toch wel erg ranzig om aan te treffen. Voor mij is dit hotel niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2016

Beste Aico, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We vinden het erg jammer te lezen dat het verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan. We hebben 61 kamers, welke allen verschillend zijn. We vinden het jammer dat u niet bij de receptie bent langs gekomen, dan hadden we u graag een andere kamer aangeboden, wij weten zeker dat er een kamer tussenzit die naar uw wens was geweest. Uiteraard horen onze kamers absoluut schoon te zijn, dit heeft onze hoogste prioriteit en we ontvangen hier dan ook vaak complimenten over. We vinden het spijtig dat we dit in uw kamer niet hebben kunnen waarmaken. We ontvangen graag een mail aan post@hoteltheexchange.com met de datum en kamernummer van uw verblijf. Vriendelijke groet, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 16 december 2015

Kamer is KLEIN (voor de prijs als je vergelijkt met andere gelijk geprijsde hotels)
In de inkom van onze kamer was de douche gemaakt zonder scheidingswand, wat betekent dat als je gedoucht hebt je met natte voeten naar het toilet moet of uit/in je kamer komen (een ontwerpfout van jewelste vind ik, een simpele glazen wand of inloopdouche lost dit zo op)
Het toilet is raar, de pot staat precies aan de verkeerde muur waardoor zwaardere mensen bijna niet gemakkelijk op de pot kunnen zitten zonder ergens tegenaan te stoten. Er is een ouderwetse kapstop om je kleren op te hangen en anders niks! geen legbanken, geen kast, nada, alleen 2 poefs (zitzakken) die niet praktisch zijn.
Het is misschien wel allemaal design maar het geeft toch een "oude" indruk en zou een opknapbeurt heel goed kunnen gebruiken.
Ook het feit dat je voor die prijs geen ontbijt hebt is eigenlijk ontoelaatbaar.
Wij waren over een jaar in een 4 sterren hotel vlakbij Magna Plaza en daar waren de "gewone" kamers ruimer en goedkoper
De ligging is wél perfect, ook het personeel was vriendelijk maar de algehele indruk van een klein kabinetje als receptie geeft toch in mijn ogen geen te professionele indruk, je denkt precies dat je op een goedkoop hotel bent aangekomen, nochtans is de prijs er niet naar.
We zijn tevreden van het mooie zicht uit de kamer maar eigenlijk niet over de kamer zelf en de indeling. een correcte prijs zou 150 euro zijn en niet 250 euro (4sterren kamers)
Als we volgend jaar opnieuw gaan kiezen we alvast voor de klasse van ons vorig hotel die 4 sterren geranked staat én gemiddeld 100 euro goedkoper is!

Kamertip: 4sterren kamer kiezen (die duur is maar als dit als een "grote" kamer voorstelt, wat moet een "gewone" kamer dan zijn?)
Datum van verblijf: december 2015
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2015

Beste Philippe, hartelijk dank voor uw review. Jammer om te horen dat het concept niet helemaal is overgekomen. Gasten kunnen het altijd aangeven als de kamer niet naar wens is, dit is vaak gemakkelijk op te lossen doordat alle kamers totaal verschillend zijn. We vinden het vervelend om te lezen dat u de prijs-kwaliteit verhouding niet goed vond en volgend jaar daarom liever in een ander hotel overnacht. Toch wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review. Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team