Beoordeeld op 16 december 2015

Kamer is KLEIN (voor de prijs als je vergelijkt met andere gelijk geprijsde hotels)
In de inkom van onze kamer was de douche gemaakt zonder scheidingswand, wat betekent dat als je gedoucht hebt je met natte voeten naar het toilet moet of uit/in je kamer komen (een ontwerpfout van jewelste vind ik, een simpele glazen wand of inloopdouche lost dit zo op)
Het toilet is raar, de pot staat precies aan de verkeerde muur waardoor zwaardere mensen bijna niet gemakkelijk op de pot kunnen zitten zonder ergens tegenaan te stoten. Er is een ouderwetse kapstop om je kleren op te hangen en anders niks! geen legbanken, geen kast, nada, alleen 2 poefs (zitzakken) die niet praktisch zijn.
Het is misschien wel allemaal design maar het geeft toch een "oude" indruk en zou een opknapbeurt heel goed kunnen gebruiken.
Ook het feit dat je voor die prijs geen ontbijt hebt is eigenlijk ontoelaatbaar.
Wij waren over een jaar in een 4 sterren hotel vlakbij Magna Plaza en daar waren de "gewone" kamers ruimer en goedkoper
De ligging is wél perfect, ook het personeel was vriendelijk maar de algehele indruk van een klein kabinetje als receptie geeft toch in mijn ogen geen te professionele indruk, je denkt precies dat je op een goedkoop hotel bent aangekomen, nochtans is de prijs er niet naar.
We zijn tevreden van het mooie zicht uit de kamer maar eigenlijk niet over de kamer zelf en de indeling. een correcte prijs zou 150 euro zijn en niet 250 euro (4sterren kamers)
Als we volgend jaar opnieuw gaan kiezen we alvast voor de klasse van ons vorig hotel die 4 sterren geranked staat én gemiddeld 100 euro goedkoper is!

Kamertip: 4sterren kamer kiezen (die duur is maar als dit als een "grote" kamer voorstelt, wat moet een "gewone" kamer dan zijn?)
Datum van verblijf: december 2015
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2015

Beste Philippe, hartelijk dank voor uw review. Jammer om te horen dat het concept niet helemaal is overgekomen. Gasten kunnen het altijd aangeven als de kamer niet naar wens is, dit is vaak gemakkelijk op te lossen doordat alle kamers totaal verschillend zijn. We vinden het vervelend om te lezen dat u de prijs-kwaliteit verhouding niet goed vond en volgend jaar daarom liever in een ander hotel overnacht. Toch wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review. Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 22 december 2014

Ok, het hotel ligt niet aan de mooiste straat van Amsterdam maar...ideaal centraal gelegen en dichtbij station is toch handig als je met bagage sjouwt!

Geen geen oordeel op basis van de kleine entree. Je wordt gastvrij welkom geheten en de kamer is anders en leuk! Niet groot, het heeft alles wat je nodig hebt, schoon maar bovenal creatief. Creativiteit ervaar je ook in de gang. Het bijbehorende ontbijt- en lunch cafe Stock gaat in dezelfde sfeer verder.

Prima plek voor een heel acceptabele prijs in hartje Amsterdam.

Kamertip: Ik had een kamer aan de achterzijde. Ok, geen uitzicht maar wel rustig want het hotel ligt aan een drukke straat!
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2014

Dear Diederieke, thank you for your review. We are happy to read you enjoyed your stay. Kind regards, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 7 december 2014 via mobiele applicatie

Naast het station , op de beste locatie ooit! Laat je niet bedotten door het entree want als in je kamer komt is het fantastisch! Mooi aangekleed, sfeervol en jong. Alle voorzieningen en nog meer. 10+ voor de prijs/sfeer/locatie combinatie

Ok nu ga ik naar de kroeg, cheers!!!

Datum van verblijf: december 2014
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2014

Beste Diederick, hartelijk dank voor je positieve review. Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 3 november 2014

We hadden een yurt-achtige kamer. Dit hotel aan het Damrak midden in het centrum heeft allemaal verschillende kamers ontworpen door diverse jonge ontwerpers. Het is een betje sluip door kruip door maar dan ben je op een bijzondere plek. Heerlijk ontbeten bij Stock, dat eronder zit.

Datum van verblijf: november 2014
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2014

Beste Thijs, hartelijk dank voor de positieve woorden. Fijn om te horen dat u heerlijk heeft ontbeten in Café Stock. Vriendelijke groeten, Hotel The Exchange Team

Beoordeeld op 29 juni 2014

Werken aan het tramspoor om halfeen 's nachts met drilboren, geklop op staal, het zwaardere werk. Een arrogante receptionist die het allemaal overbodig geklaag vindt. Een andere kamer is niet mogelijk, ze zijn volgeboekt en normaal duurt het allemaal niet zo lang! What can he say! Hij zit in een oase van stilte. Om 3u nog steeds het gevoel midden op een werf te zitten. Mijn ipad meet tot 62 decibel in de kamer, met het raam dicht. Het aanhoudende gedreun van een generator. Af en toe ook een fel lichtspel (laswerk) cadeau. Kortom een aanrader voor wie graag 150€ betaalt voor een nachtje op een werf

Datum van verblijf: juni 2014
HotelTheExchange, General Manager van Hotel The Exchange, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2014

Dankuwel voor uw review. We vinden het vervelend te lezen dat u een onprettig verlijf in ons hotel had. Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd, graag zien we uw reactie tegemoet. Vriendelijke groet, Hotel The Exchange Team