“Burgerdeal met 🍺”
Beoordeling van Myrabelle

Myrabelle
Reserveren met
Myrabelle is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 233 van 4.662 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg naar het station, vanaf het Amstel Hotel, ben ik vandaag bij Myrabelle beland. Van binnen een gezellige kroeg met zitjes en buiten een paar tafels langs de pui en een groter terras bij de gracht. De bediening was vriendelijk en snel. Voor 16,50 een grote cheeseburger, friet, sauzen en een halve liter bier. Goede prijs kwaliteit voor centrum Amsterdam!

Datum van bezoek: oktober 2018

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de hoek van de Vijzelgracht in een oud pandje gevestigd cafe met eetgedeelte. Wij kwamen voor een borrel met goed gefrituurde bitterballen. Vrolijke, Amsterdamse bediening en dat is een compliment. We komen terug!

Datum van bezoek: maart 2018
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk bruin cafeetje met typische, vrolijk Amsterdamse mensen in de bediening. De tosti is niet heel speciaal, maar wel eetbaar.

Datum van bezoek: november 2017
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Myrabelle is een bruin café en restaurant tegelijk. Vriendelijke en vlotte bediening en een uitstekende prijs/prestatie verhouding. Menukeus is niet al te groot maar wel voor elk wat wils. Leuk "bruin café" interieur en goed eten voor een hele redelijke prijs. Huiswijnen (zowel rood als wit) zijn van goede kwaliteit. We gaan zeker weer een keer terug.

Datum van bezoek: september 2017
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bruine kroeg gevoel met ontspannen sfeer. Eten prima van smaak en hoeveelheden. Prima vertoeven bij Myrabelle.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Myrabelle bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Myrabelle geweest? Deel je ervaringen!