“Echt gezellig bruin cafe”
Beoordeling van Myrabelle

Myrabelle
Reserveren met
Myrabelle is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 255 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de hoek van de Vijzelgracht in een oud pandje gevestigd cafe met eetgedeelte. Wij kwamen voor een borrel met goed gefrituurde bitterballen. Vrolijke, Amsterdamse bediening en dat is een compliment. We komen terug!

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk bruin cafeetje met typische, vrolijk Amsterdamse mensen in de bediening. De tosti is niet heel speciaal, maar wel eetbaar.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Myrabelle is een bruin café en restaurant tegelijk. Vriendelijke en vlotte bediening en een uitstekende prijs/prestatie verhouding. Menukeus is niet al te groot maar wel voor elk wat wils. Leuk "bruin café" interieur en goed eten voor een hele redelijke prijs. Huiswijnen (zowel rood als wit) zijn van goede kwaliteit. We gaan zeker weer een keer terug.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bruine kroeg gevoel met ontspannen sfeer. Eten prima van smaak en hoeveelheden. Prima vertoeven bij Myrabelle.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig eetcafé. Goed eten in een goede ambiance voor een vriendelijke prijs.

Ons doel: een goede hap voor een avond Carré: goed geslaagd.

Reizigers die Myrabelle bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Myrabelle geweest? Deel je ervaringen!