Marc D
Amersfoort, Nederland

Top hotel voor Amsterdam

5,0 van 5 bollen3 jun 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gemakkelijk te bereiken vanaf treinstation zuid kwamen we aan bij hotel Crowne Plaza. Zeer gastvrij ontvangst met een uitleg over waar we konden ontbijten. Voor de volgende dag konden we gelijk fietsen regelen.

De kamer was top, ruim en mooi uitzicht over het plein. Bed is goed, badkamer is ruim en het koffiezetapparaat zet goeie koffie.
De ontbijtzaal is prima. Veel keuze in het buffet, warm en koud.

Ik zou dit hotel zeker aanraden. Zuidas bied veel. Restaurants en gave architectuur. Gelderlandplein heeft leuke winkels. En tevens zit je zo in de stad. Museumplein is 15 minuten fietsen.

De kofferwand bij de receptie is al een reden om een bezoekje te brengen aan dit hotel.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 jun 2023
Dear marcdZ155GY,

Thank you for choosing the Crowne Plaza Amsterdam-South hotel and for sharing your wonderful review. We are delighted to hear that you consider our hotel to be the best in Amsterdam.

We are delighted that you appreciated our ideal location close to the South Station, which made your arrival at the hotel so much easier. We are pleased that you were warmly welcomed by our reception team and that you received useful information about our restaurant where you can have breakfast.

We are delighted that your room exceeded your expectations, offering a magnificent view of the square.

Thank you very much for recommending our hotel without hesitation. We are happy to hear that you enjoyed the vibrant atmosphere of Zuidas with its many restaurants and charming architecture.

We're also proud of our suitcase wall at reception, which has become an attraction in itself. It's a pleasure to know that it helped make your stay even more enjoyable.

Thank you again for your kind comment. We look forward to welcoming you back to Crowne Plaza Amsterdam South for an even more memorable experience in the future.

Sincerely,

6.2 km van Crowne Plaza Amsterdam - South, An Ihg Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 30 december 2022 via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten met een aanbieding. Bij aankomst liep het helaas even mis. We werden aan de receptie geholpen in het Engels en wij dachten als we in het Nederlands antwoorden zullen we gewoon in het Nederlands verder geholpen worden. Dat was dus niet het geval en ook al is ons Engels goed verwacht ik van het personeel aan de receptie dat je in de taal van het land waar het hotel licht kan geholpen worden. Een collega wees ons er op heel onbeleefd wijze op dat dit een internationaal hotel was en dat haar collega een beetje Nederkands verstond maar niet sprak. Zij wilde ons niet helpen. We hebben dan maar verder in het Engels alles besproken.

Gelukkig was de rest van het verblijf wel helemaal top. De kamer was heel mooi ingericht en geen lawaai te horen. Een heel fijn bad en bed. Jammer dat ze het laken niet wilden verversen na een klein ongelukje.

Het ontbijt is lekker en je kan aan de keuken echt gelijk welk eiergerecht vragen om voor je te maken.

De metro ligt vlakbij waardoor je zo in het hartje van de stad bent.
Parkeren kun je beter daar niet doen want de prijs is echt schandalig 80 per dag. Beter is om de RAI parking te gebruiken.

Kamertip: Zorg dat he bereid bent Engels te spreken en parkeer je wagen niet onder het hotel wegens de hoge prijs
Datum van verblijf: december 2022
Anais from Crowne Plaza Amsterdam South, Owner van Crowne Plaza Amsterdam - South, An Ihg Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2023

Beste Natasha,

Bedankt voor de beoordeling!

Wij zijn blij om te horen dat julie een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel en dat jullie vooral ons uitgebreide ontbijt zo gewaardeerd hebben. Ons hotel is internationaal georiënteerd en wij streven ernaar om mensen met verschillende nationaliteiten op dienst te hebben. Dit geldt ook voor Nederlandstalige collega's, vervelend om te lezen dat wij hier niet in zijn geslaagd tijdens jullie aankomst in het hotel.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 14 februari 2022 via mobiele applicatie

Super goede aanbieding prachtige kamer mooi uitzicht perfecte prijs zeer goed ontbijt vriendelijke bediening goed restaurant verrassend lekker happyhappy joy joh 👍👍service kon niet beter en kamer ook niet iets verder van centrum maar daar kies je voor

Datum van verblijf: februari 2022
Anais from Crowne Plaza Amsterdam South, Marketing van Crowne Plaza Amsterdam - South, An Ihg Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Bedankt voor de mooie review en uiteraard voor jullie verblijf. Wij kijken er naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel of in ons restaurant Happyhappyjoyjoy.

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Geboekt: een luxe arrangement met alles er op en er aan. En alles zat er ook op en aan. Prettig welkom en we konden al ruim voor drieën op onze kamer. Heerlijk overnacht in ruime kamer, goed bed en nette badkamer. De schoonmaak is echter voor verbetering vatbaar: wat stofplekken hier en daar en na eerste nacht vergeten om bed op te maken / koffie en thee aan te vullen. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Het diner fantastisch. Heerlijk om niet in het centrum van Amsterdam te zitten. Daar zit je vanuit dit hotel zo: trein, metro en bus om de hoek, maar de huurfietsen zorgden voor optimale mobiliteit. We komen terug!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Een prima hotel in Amsterdam Zuid. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Goede kamer, netjes en met een fijn bed. Lekker ontbijt. Alles zag er goed uit.
Hotel ligt in de buurt van OV, dus goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Amsterdam. Beschikt ook over fietsenverhuur. Tip: Fiets de ANWB fietstour Amsterdam.
Andere tip: Eet bij HappyhappyJoyjoy South op de begande grond.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 augustus 2021

En juist dat is wat dit hotel mist..communicatie. Service was goed, kamer was goed, ontbijt was goed. Miscommunicatie ontstond echter al bij email contact. Ik moest zowat alles navragen of het wel klopte, de ene keer hadden ze de datum van ons verblijf verkeerd op de email gezet, de andere keer lieten ze ons weten dat we om 11 uur moesten uitchecken terwijl we een late checkout hadden geboekt voor 16 uur. We hadden ontbijt inclusief geboekt maar de ene zei dat we het moesten ophalen in het restaurant, de ander zei dat we het daar moesten eten, en vervolgens kwamen ze ons eten toch naar de kamer brengen. Bij aankomst in het hotel moet je met je credit card 1 cent overmaken, heb je geen credit card? Mag je zomaar even 100 euro neerleggen als borg. Het was fijn geweest als alles een beetje duidelijker was, dit hotel kan dus echt nog veel verbeteren aan hun communicatie. Verder was het hotel perfect, ontbijt was goed, personeel is allemaal super vriendelijk! De kamer is schoon en netjes, ik heb verder echt niks anders op te merken als alleen hun communicatie, de rest is perfect! Hotel heeft een goede centrale ligging, 5 min lopen naar station Zuid waarvanuit iedere 8 tot 15 min een metro vertrekt naar centraal. In de buurt zitten veel eetgelegenheden en als je graag een wandeltocht maakt, ben je binnen een halfuur ook in het centrum van Amsterdam.

Datum van verblijf: augustus 2021