Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Het personeel onthaalt u steeds heel vriendelijk en in de taal die u wenst (Italiaans, Engels, Nederlands,...). De kamer was niet enorm groot maar er was een fantastisch uitzicht en ze voldeed aan alle comfort. Het ontbijt was zeer lekker, voldoende keuze, prijs-kwaliteit zeker in orde. Het hotel beschikt over een mooi terras met gezellige zeteltjes die uitkijken over het water (grachtje). Puur genieten! Beatrix park is binnen wandel/fietsafstand en de binnenstad is vlot te bereiken met tram of fiets. Zeker een aanrader als je naar Amsterdam wil!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Dax-GRM, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2018

Bedankt voor deze fantastische beoordeling sabrinavanlooy! We zijn ontzettend blij met de review en om te zien dat u zo fijn bij ons heeft verbleven.

Hopelijk kunnen we u snel weer verwelkomen!

Dax van Honk - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben zeer genoten van ons verblijf in dit hotel. Bij aankomst konden we meteen al in onze kamer en we waren enkele uurtjes vroeger aangekomen. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en heel behulpzaam. De kamer was ruim en proper. Er was een heel groot bed met prima matras en kussens. Er was ook voldoende opbergruimte voorzien. De badkamer was netjes en ook ruim (zeker in termen van hotels). Er lag ook een haardroger waar je effectief je haar mee kon drogen. Vaak zijn de hotel haardrogertjes niet veel waard. Ook heel handig waren de stopcontacten in de badkamer die je voor eender wat kon gebruiken (meestal enkel voor scheerapparaten en dan sta je daar met een styltang). Het was ook erg rustig in het hotel, daarmee bedoel ik dat we absoluut geen geluidshinder hadden, terwijl er toch heel wat gasten verbleven. Het ontbijt was uitgebreid en werd ook constant aangevuld. En wat een luxe dat je op zondag tot 11u30 kon ontbijten! Parkeren kon onder het hotel en gelukkig is dit in het weekend wel betaalbaar (€15 per dag). Op enkele minuten stappen ben je aan station zuid van waaruit je makkelijk en snel in het centrum van de stad komt. De tickets voor het openbaar vervoer konden we in het hotel kopen. Enige minpuntje: de handdoeken hadden een onfrisse geur. Maar bij een volgend bezoek aan Amsterdam kiezen we zeker weer voor dit hotel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
CPSouth, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste GMOvw, beste gast,

Heel erg bedankt voor uw uitgebreide en gedetailleerde review. Het doet ons bijzonder goed te lezen dat u bij ons terug zal keren bij een volgend bezoek aan Amsterdam; dat is een mooi compliment! Gelukkig heeft u gebruik kunnen maken van het speciale weekend tarief in de Qpark parkeer garage daar de prijzen van Qpark doordeweeks inderdaad heel anders zijn.
Graag wil ik u namens ons Housekeeping team bedanken voor het stukje feedback met betrekking tot de handdoeken. Uiteraard is dit nooit onze bedoeling geweest echter is de feedback belangrijk voor ons om de service continue te kunnen blijven verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank voor uw mooie complimenten en hopelijk tot snel!

Vriendelijke groet uit Amsterdam,

Dax - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 5 april 2018

In dit hotel voor een vergadering en aansluitend diner geweest. De vergaderzaal was klein en onhandig qua indeling. Nauwelijks ruimte om achter de stoelen te lopen. Receptie is traag, lange wachttijden en weinig personeel. Het aansluitende diner was niet best. Smakeloos, gevraagde dranken worden niet geserveerd, Als gerechten al geconsumeerd zijn komt men pas met de wijn aan. Parkeerfaciliteit is duur!

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
CPSouth, Groups and Events Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw feedback. We nemen uw aangedragen punten uiterst serieus en gaan deze terugkoppelen naar de desbetreffende afdelingen.

In aanloop van het organiseren van deze bijeenkomst is in overleg met de organisatie tot deze opstelling in de betreffende ruimte besloten. Wij betreuren het dat u deze opstelling als onvoldoende heeft ervaren, en nemen dit zeker mee in toekomstige bijeenkomsten in deze ruimte dan wel opstelling.

Aansluitend heeft u gebruik gemaakt van een diner buffet in ons restaurant. Wij vinden het vervelend om te lezen dat ook dat onderdeel van het programma niet naar wens is geweest. Het punt is intern opgepakt met onze Chef om in toekomst wel aan de smaakverwachting van de gasten te kunnen voldoen.

De parkeerfaciliteiten onder ons hotel worden gefaciliteerd door Qpark en zijn geen eigendom. Daardoor hebben wij geen invloed op de parkeer tarieven, desgewenst zijn onze medewerkers zeker bereid om te assisteren bij het aangeven van eventuele alternatieven.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, en kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in Crowne Plaza Amsterdam-South.

Marjan Elgersma

Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat een vriendelijke ontvangst en soepele checkin. Bij aankomst in de kamer rook alles heerlijk en was echt schoon. Dat maak ik als frequente reiziger vaak anders mee. Heb ook heerlijk genoten van het ontbijt in de ochtend dat zeer goed te noemen is!

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
CPSouth, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Wat een fantastische review mogen we van u ontvangen ErikJan! Bedankt!
Het is fijn om te zijn dat, met name van een ervaren reiziger als uzelf, het gehele verblijf van check-in tot ontbijt zo goed is bevallen.

Hopelijk tot snel!

Dax van Honk - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Amsterdam is dit een ideaal hotel, daar het op goed 500 meter van het station amsterdam zuid ligt.
Het is een relatief nieuw hotel circa 5 jaar oud.
De kamers zijn klein maar mooi van inrichting.
Het is zeer zeker een aanrader, ook gezien je binnen 10 minuten in het centrum bent met het openbaar vervoer.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
CPSouth, Front Office Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2018

Dear valued guest,

Thank you very much for taking the time to write a review about your recent stay. It was a pleasure to learn that our facilities made a very good impression on you. Our quiet location is unique as Amsterdam Schiphol International Airport, the RAI Convention Center and the city centre are only a few minutes away by public transport.

I would like to thank you very much again for your kind review, and we are all looking forward welcoming you with us again in the near future.

Kindest regards,

S Pautov