Crowne Plaza Amsterdam South
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 150*
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt om met zoon te gaan shoppen hadden suite geboekt en deze was top. Voordeel van suite was dat je gratis minibar kon leegdrinken zonder er een € voor te betalen. Ook kon je bepaalde uren gratis gaan drinken ( kleine bar)als je suite had. Over het ontbijt kan ik niks zeggen want bedden waren zo heerlijk dat we met ons drieën niet snel genoeg wakker werden. Blijkbaar is shoppen toch vermoeiend. Wel wat zoekwerk gehad om hotel te vinden. Desondanks komen we zeker terug.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
CPSouth, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor naar aanleiding van uw verblijf in Crowne Plaza Amsterdam- South.

Wij zijn zeer verheugd dat het hotel een goede indruk bij u heeft achtergelaten en dat de faciliteiten hebben bijgedragen aan een memorabel verblijf. Door middel van het aanbieden van de best mogelijke faciliteiten in combinatie met oprechte gastvrije service streven wij ernaar om een succesvol verblijf voor onze gasten mogelijk te maken.

Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

General Manager

26 november 2016 beoordeeld

Het Crown Plaza Amsterdam Zuid hotel ligt op een prima locatie op de Zuidas. Met Station Zuid op loopafstand ben je binnen 10 minuten trein op Schiphol of in 20 minuten per tram in het centrum van Amsterdam. Voor zaken op de Zuidas is dit een ideale overnachtingsplek. Het hotel is modern, heeft schitterende, ruime kamers met mooie badkamers. Onder het hotel kan ook goed geparkeerd worden met de auto. Het personeel is erg vriendelijk, de check-in is snel. Het ontbijt is uitgebreid en goed van kwaliteit. Zeker een aanrader voor zakenlieden maar ook mensen die een weekendje Amsterdam willen doen en vlak buiten het centrum willen verblijven.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
CPSouth, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Zeer geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Crowne Plaza Amsterdam- South te evalueren op TripAdvisor.

Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel. Wij streven ernaar om onze gasten te assisteren om een zo succesvol mogelijk verblijf mogelijk te maken. Dit doen wij door de beste faciliteiten te combineren met optimale service. Het is voor ons dan ook zeer motiverend om bevestiging te krijgen van onze gasten dat wij hierin op de goede weg zijn.

Met vriendeiljke groet,

5 september 2016 beoordeeld

Een kort bezoek aan Amsterdam bracht ons naar Crowne Plaze Amsterdam South. Dit moderne prachtige hotel aan de Zuid-As midden in het moderne zakencentrum van A'dam en vlakbij NS-station en Metro is van alle gemakken voorzien. Mooie luxe uitgevoerde kamer. Schoon en proper. We werden door de medewerkers prima ontvangen, vriendelijk en met een persoonlijke 'touch' Zeer klantvriendelijk. Goede F&B voorzieningen, met name de ontbijtservice is zeer gevarieerd en uitgebreid. Goed geoutilleerde bar. Mooi omsloten buitenterras aan het water. Parkeergarage voor € 15,- p.d.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
CPSouth, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Met vriendeiljke groet,

General Manager

1 augustus 2016 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel aan de Zuid-As van Amsterdam. Midden in het financiele hart van Nederland. Vanuit Station Zuid is met trein, metro of bus is het centrum van Amsterdam binnen enkele minuten te bereiken. Nog beter is het om bij het hotel een fiets te huren en de stad te doorkruisen met de fiets. De inrichting van het hotel is trendy en verwijst naar de wereldstad New York. Het personeel is zeer klantvriendelijk en het eten is gevarieerd en goed. Ook in de bar is het mogelijk om het diner te nuttigen en tref je gasten vanuit de hele wereld die er overnachten vanwege het bezoek aan de beurzen (RAI) en (zaken)banken.

Kamertip: Alle kamers zijn in principe netjes en liggen rustig. Uitzicht op hoge kantoorgebouwen onder moderne architectuur.
  • Verbleef: juli 2016, reisde alleen
CPSouth, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2016

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Avondje Beyoncé gecombineerd met een overnachting bij Crowne Plaza. Mooie kamers prettige bediening. Parkeren onder hotel met aantrekkelijk weekend tarief. Op 5 min loopafstand van metro. Enige en belangrijke verbeterpunt is de hardheid van het matras. Was net een plank.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
CPSouth, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Zeer geachte gast,

Bedankt voor uw review op tripadvisor. Wij zijn blij om te lezen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief heeft ervaren.

Wij bieden inderdaad een speciaal tarief aan onze gasten die gedurende het weekend in de Q-Park garage parkeren, 15 euro in plaats van 60. Wel is het belangrijk om daarbij te vermelden dat dit betaald moet worden bij de receptie, dat is de enige mogelijkheid om de speciale parkeerprijs te krijgen in het weekend.

Wat vervelend dat de hardheid van het matras een minpunt was tijdens uw verblijf. Graag horen wij wanneer u weer een keer bij ons verblijft, wij kunnen dit namelijk makkelijk voor u oplossen.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.