“Geweldig restaurant, heerlijke steaks! ”
Beoordeling van Mas Y Mas

Mas Y Mas
Geclassificeerd als nr. 695 van 4.469 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze tijd hebben ze het vast lastig, we waren de enige in het restaurant. Zonde, wat een geweldige tent! Fantastische steaks. Bijzonder attent en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Personeel was erg geduldig toen mijn maat geen keuze kon maken. Vroeg ons meerdere malen of het smaakte en alles naar wens was. Het eten leek in eerste opzicht simpel, maar al snel werd duidelijk dat deze tent geen toeters en bellen ter afleiding nodig heeft. Hun vlees spreekt voor zichzelf.. en dat waardeer ik des te meer.

Datum van bezoek: augustus 2020
12 maart 2020 beoordeeld

Mas Y Mas heeft een leuke sfeer en het eten was ongelofelijk lekker! Vooral het vlees wat heel erg lekker was!!

Datum van bezoek: maart 2020
31 december 2019 beoordeeld

Opnieuw gekozen voor Argentijns eten bij Mas y Mas in de Damstraat in Amsterdam. Opnieuw helemaal vol. Ondanks onze reservering en vraag om een tafeltje beneden kregen we een tafel op de 1e etage. Gezellig, maar erg krap. Gekozen voor gegrilde entrecotes en ossenhaas. Prima kwaliteit en supermals. Chapeau. Prima gegeten. Voor de bijkomende garnituren moet apart worden bijbetaald. Helaas kan de Argentijnse Malbec alleen per fles worden besteld. Jammer, zeker voor een Argentijns restaurant.

Datum van bezoek: december 2019
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een simpel maar lekker etentje had moeten worden, startte met bevroren carpaccio. Na een opmerking hierover is de carpaccio voor het gemak opgewarmd in de magnetron. Na wederom te klagen maar besloten af te rekenen en het hoofdgerecht niet af te wachten.

Het lag niet aan ons, er liepen meerdere mensen teleurstellend weg.

Behoorlijk onfatsoenlijk.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Mas Y Mas bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mas Y Mas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.