“Top eten”

Geclassificeerd als nr. 1.092 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom eens bij Rancho gaan eten en nog steeds heerlijk gegrilde steaks lekker mals en goed gegrild. De sfeer is ook in orde en goed personeel nog steeds echt een aanrader.

12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Rancho Argentinian hebben we een lekkere steak en hamburger gegeten. Beide waren goed gegrild. Ook de salade en gepofte aardappel waren smakelijk. Redelijke prijzen, maar niet echt heel bijzonder.

1 oktober 2018 beoordeeld

goed eten en je krijg genoeg en gezellige sfeer vriendelijk personeel we zijn vaker wezen eten probeer elke keer wat anders te bestellen

24 augustus 2018 beoordeeld

gister avond ontmoette ik een paar vrienden hier. mijn vrienden hebben hier gegeten. ik bestelde een wijntje bij. toen wij wilde afrekenen wilde een vriendin gebruik maken van haar dinercheque. en aan het eind van de avond kwamen wij er achter dat het niet kon omdat de pin stuk was waardoor je niet eens ook kon pinnen. is het aan de klant om het maar zelf uit te zoeken.
ik wilde mijn wijntje meenemen en vroeg op een vriendelijke manier om een plastic beker . de serveerster keek mij heel onvriendelijk aan en gaf heel grof antwoord. dit was nergens voor nodig. ik kreeg het gevoel alsof zij mij aanzag voor een klein kind, omdat ik er ook jonger uitzie. maar zo onbeleefd reageren was nergens voor nodig.

ik maakte er ook een opmerking over maar hier word je gewoon genegeerd. maar dit is echt belachelijk. eerst niet kunnen betalen en dan nog attitude bij het personeel.
geef mij geen een reden om niet meer hier te eten.

eten was niet slecht , maar slecht of onbeleefd personeel jaagt klanten weg!!

misschien even een cursus laten volgen en er voor zorgen dat personeel met lelijk gedrag thuis blijft of hun lelijk gedrag thuis laten !!

klantenservice cursus laten volgen, komen jullie wel ver mee!!

17 augustus 2018 beoordeeld

Eergisteren 's avonds hier gegeten en ik ben alvast een tevreden klant. Ik heb alvast lekker gegeten, meer dan genoeg gegeten, voor een goede prijs en met een service om u tegen te zeggen. Niets was het personeel teveel. Enige minpuntje was dat de koelkast met frisdranken precies geplunderd was waardoor er nogal weinig keuze was.
Maar het onverwachte dansje met één van de obers heeft het tekort aan frisdranken wel goed gemaakt hoor ;-)

Reizigers die Rancho Argentinian Grill bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Rancho Argentinian Grill geweest? Deel je ervaringen!