Wij verbleven in een wellness panorama kamer. Bij aankomst was er een fles cava op de kamer. De kamer was proper, met een mooi uitzicht. Het bed was zalig en alles was netjes voorzien. De whirlpool en sauna waren zalig. De regendouche was stuk ( er kwam water langs de bovenkant erdoor die tot over het douchescherm spoot).
Andere minpunten aan de kamer waren de verlichting. Veel te weinig licht in de kamer. Je kon ook heel goed de andere kamers horen, voornamelijk als er andere gasten op het balkon stonden, kwam er veel geluid van de metalen constructie.
Ontbijt was een buffet vorm, deze was helemaal inorde en rijkelijk gevuld. De service in het restaurant/ontbijt ruimte was super.
Er is parking in het hotel aanwezig, waar wij gelukkig gebruik van konden maken. Maar men kan dit niet reserveren op voorhand. Deze is mooi afgesloten en perfect inorde.
De service aan de receptie was niet altijd goed. Men was altijd vriendelijk, maar communicatie kan beter. Om te beginnen sprak men niet allemaal Nederlands, en was het meestal in het engels te doen. Wij konden gebruik maken van de parking, maar in plaats van ons de kans te bieden deze ofwel onmiddelijk te laten betalen voor het weekend of op het einde van ons verblijf werd er ons niks gevraagd. Met als gevolg twee uur na inchecken werden al onze kamersleutels geblokkeerd omdat de parking niet betaald was. Men zou denken...Wij verbleven in een wellness panorama kamer. Bij aankomst was er een fles cava op de kamer. De kamer was proper, met een mooi uitzicht. Het bed was zalig en alles was netjes voorzien. De whirlpool en sauna waren zalig. De regendouche was stuk ( er kwam water langs de bovenkant erdoor die tot over het douchescherm spoot).
Andere minpunten aan de kamer waren de verlichting. Veel te weinig licht in de kamer. Je kon ook heel goed de andere kamers horen, voornamelijk als er andere gasten op het balkon stonden, kwam er veel geluid van de metalen constructie.
Ontbijt was een buffet vorm, deze was helemaal inorde en rijkelijk gevuld. De service in het restaurant/ontbijt ruimte was super.
Er is parking in het hotel aanwezig, waar wij gelukkig gebruik van konden maken. Maar men kan dit niet reserveren op voorhand. Deze is mooi afgesloten en perfect inorde.
De service aan de receptie was niet altijd goed. Men was altijd vriendelijk, maar communicatie kan beter. Om te beginnen sprak men niet allemaal Nederlands, en was het meestal in het engels te doen. Wij konden gebruik maken van de parking, maar in plaats van ons de kans te bieden deze ofwel onmiddelijk te laten betalen voor het weekend of op het einde van ons verblijf werd er ons niks gevraagd. Met als gevolg twee uur na inchecken werden al onze kamersleutels geblokkeerd omdat de parking niet betaald was. Men zou denken dat na dit misverstand te hebben opgelost, het niet meer zou gebeuren. Maar toch dit gebeurde een tweede maal, als ook konden wij niets op de kamer laten zetten om nadien te betalen bij uitcheck.
Want er was geen credit kaart toegevoegd aan de kamer. Dit zijn allemaal zaken die bij incheck moeten worden gevraagd/geregeld door het hotel en waar een gast zich niet moet mee bezig te houden. Laat staan mee inzitten of hij al dan niet toegang zal hebben tot zijn kamer. Plus vind ik dat er andere manieren zijn om een openstaande betaling aan te kaarten dan onmiddellijk de kamer te blokkeren. Dit komt niet over en is absoluut geen service en al zeker niet als de fout bij het hotel zelf ligt.
Voor de verbinding naar het stadscentrum hebben wij telkens gebruik gemaakt van een taxi. Deze werd telkens gereserveerd door het hotel.Meer
Minder weergeven