4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 182
PricelineUS$ 198
ZenHotels.comUS$ 214
Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

3 dagen geboekt 6-7-8 augustus ‘21 (vrijdag, zaterdag en zondag) in Inntel hotel landmark te Amsterdam, een leuk eigenzinnig, redelijke rustig, karaktervol hotel die het oostenburg’s ( het eiland waar het hotel op gelegen is) karakter tot de kleinste detail in uiting heeft kunnen waarmaken. Vanaf de eerste stap dat je in de lobby komt tot in het kleinste detail van de kamer zet m’n een stap in het industrieel verleden van het eiland. Zeer vriendelijk personeel over gans het hotel, hou dit alstublieft zo. Wij benuttigden het ontbijt en s’avonds de bar. Het ontbijt was super lekker en kraakvers (zelf met een glaasje bubbels), voor mij persoonlijk, ontbreekt nog een klein detail ( een vers pannenkoekje of wafeltje zou dit ontbijt voor mij volledig maken). S’ avonds de bar, een goede kaart voor iedereen iets. 2 x de wellness geboekt ( wegens Covid moet dit geboekt worden in een tijdslot), leuke wellness, omkleed mogelijkheid ter plaatse in de wellness ( fitness, zwembad, ligstoelen ( binnen en buiten) verschillende douches, (sauna en stoombad in het naakte gedeelte)). Voor mij persoonlijk toch één iets die in de wellness ontbreekt en dit is een klok (wegens Covid met tijdslot van 1u30) en mogelijkheid voor het benuttigen van een drankje terwijl je in je ligbed geniet ( geen telefoon gevonden). In de omgeving is er voorlopig nog niet zoveel te zien of te doen maar wegens een nieuw stadsontwikkelingproject zal hier wel verandering in komen. Waardoor hedendaags de omgeving wel een soort van werfplaats is. Kortom zoek je een leuk eigentijds karaktervol hotel aan de rand van het centrum Amsterdam die met de omgeving rekening heeft gehouden dan ben je bij inntel hotel landmark bij het juiste adres.

Kamertip: Niet zo heel dicht bij het centrum. Per fiets of OV wel gemakkelijk en vlug het centrum te bereiken.
Datum van verblijf: augustus 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Amsterdam Landmark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste Thijs,

Heel erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We hebben echt genoten van het lezen van de lijst met aspecten waarin we uw verwachtingen hebben overtroffen!

Wij waarderen uw uitgebreide aanbeveling zeer en kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen.

Cheryl - Guest Relations.

Beoordeeld op 26 mei 2021

Mijn vriend en ik hadden een aantal weken geleden een overnachting geboekt bij dit hotel, helaas was hier het een en ander niet helemaal goed aan. Ik had een mail gestuurd over mijn ervaring naar het hotel en na een goed gesprek met een medewerker hebben wij een gratis hotelovernachting mogen ontvangen om het goed te maken. Toen wij bij het hotel aankwamen werden wij vriendelijk onthaalt en liep er een medewerker mee naar de hotelkamer. Tot onze grote verbazing hadden wij een hele luxe kamer gekregen met jacuzzi, sauna en een prachtig uitzicht. Ook stond er op onze kamer een heerlijke fles Cava te wachten. Voor in de avond hadden wij een ontspanningsmassage geboekt van 90 minuten, ook dit was fantastisch. We zijn beide helemaal tot rust gekomen en dat was een hele fijne ervaring. 's ochtends bij het ontbijt werden wij weer vriendelijk onthaalt en hebben daarna heerlijk gegeten in onze kamer. Al met al een hele goede ervaring met dit hotel en wij komen zeker nog een keer terug!

Kamertip: Kamers met de naam panorama hebben prachtig uitzicht over de stad
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 23 mei 2021 via mobiele applicatie

Heb 1 nacht in het hotel geslapen. Ik werd erg vriendelijk ontvangen door het personeel van de receptie. Alles werd goed uitgelegd, zowel de faciliteiten van mijn wellness kamer als de corona maatregelen die binnen het hotel gelden.
Mijn kamer was voorzien van een sauna en jacuzzi met een geweldig uitzicht over Amsterdam waarbij wij ’s ochtends onder het genot van een kop koffie, op het balkon van het mooi uitzicht konden genieten.
De volgende ochtend toen wij uit de lift stapten, werden wij door het receptiepersoneel herkend en vriendelijk gegroet. Ook de dame bij het ontbijt gaf ons een warm welkom. Het ontbijt was lekker en voor de huidige omstandigheden van diverse lekkernijen voorzien. Zelf een glaasje bubbels is inbegrepen.
De locatie is perfect, net uit de drukte van het centrum. Met de tram ben je in 5 minuten bij het Centraal station en lopen binnen 15 minuten. Ook verhuurt het hotel fietsen. Dit is zeker een aanrader, als je de stad als een echte ‘’Amsterdammer’’ wilt verkennen.
Ik raad het zeker aan om hier een keer te overnachten!

Datum van verblijf: april 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Amsterdam Landmark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Beste gast,

Hartelijk dank dat u voor ons heeft gekozen en uw ervaringen met andere reizigers deelt. Wat goed om te horen dat u zo van het uitzicht over Amsterdam genoten heeft door de grote raampartijen in de kamers. We zijn benieuwd wat u allemaal gezien en ontdekt heeft vanaf grote hoogte.

Wij worden altijd blij van reviews zoals deze en wij zijn dankbaar dat u voor ons hotel gekozen heeft. Het betekent veel voor het team om complimenten te ontvangen voor de service. Het team is altijd meer dan bereid om uw verblijf comfortabel te maken en het is dan ook fijn dat u dit opmerkt.

We kijken uit naar uw volgende verblijf als u weer naar Amsterdam afreist.

Vivian
Guest relations

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Amsterdam Landmark, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

2 weken geleden beoordeeld

Kamertip: rooms were very quiet but in the morning you wake up with a view and sound of construction! good morning!!
Datum van verblijf: juni 2022
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Amsterdam Landmark, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden