10 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.comUS$ 202
FindHotelUS$ 202
EtripUS$ 202
Traveluro
Beoordeeld op 3 november 2021

Verblijf gehad van 31/10/21 - 03/10/21.
Heel aangenaam personeel dat er werkt.
Mooi en direct naast het Rembrandtpark en direct aan een tramhalte+-3minuten lopen.
Badkamer leuk met bad en instapdouche al vind ik dat het scherm beter 10cm breder was,maar dit doet geen afbreuk aan de badkamer.
Enig minpuntje was dat er geen minibar was op de kamer en ze geen andere konden voorzien maar je kon wel je waren beneden afgeven om te koelen dus er was toch een oplossing,maar natuurlijk het blijft makkelijk als je het gewoon op je kamer kan doen.
Maar ik vind het toch een aanrader het hotel met een fantastisch uitzicht over de stad op het dakterras,en het restaurant was heel mooi ingericht.

Datum van verblijf: november 2021
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2021

Beste meneer/mevrouw,

Onwijs bedankt voor het achterlaten van deze review en de lovende woorden. Wij zijn hier ontzettend blij mee. Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en onze locatie aangenaam vond. Bedankt voor het aanraden van ons hotel aan anderen!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, wanneer u Amsterdam nog eens bezoekt!

Luna
Front Office

Beoordeeld op 16 oktober 2021

Super genoten van ons verblijf bij het Leonardo hotel Rembrandtpark. Mooie schone kamer met heerlijke bedden en mooi uitzicht. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Floor 17 gezellig om een drankje te doen op vrijdagavond met live DJ.
Ontbijt was super goed en uitgebreid.
Parkeren in de parkeergarage onder het hotel is ook top!
Met 15 min ben je met de tram in de stad. Fietsen huren kan ook en is erg leuk bij mooi weer. Echt een aanrader dit hotel wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Beste gast,

Onwijs bedankt voor deze prachtige review. Wij waarderen dit ontzettend! Wat fijn dat u zo genoten heeft van het verblijf. Wij zijn erg blij om dit te horen. Uw complimenten zullen worden gedeeld binnen het gehele team en willen u bedanken voor het aanraden van ons hotel aan anderen! Wij kijken er net zoals u naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Luna

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Hotel is zeker ok. Vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal als in de ontbijtruimte. Kamers zijn ok en de liften gaan super snel, ook handig. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, wordt ook heel goed aangevuld. De locatie is ook goed, tram 13 stopt voor het hotel en op 15 min ben je in het centrum. Enige minpunt aan ons verblijf was de bar/rooftop. Wij kwamen zaterdag speciaal wat vroeger terug naar het hotel om nog iets te drinken in de rooftop lounge en deze bleek gesloten, als we de reden vroegen was dit 'owv het weer' dat eigenlijk prima was. We mochten daar zelf geen sigaret gaan roken, er stond voor de trap ook iemand, je kwam er echt niet in :) beetje vreemd. Dan maar drankje in de bar, waar dan weer gevraagd werd of we gereserveerd hadden, als hotelgast in de hotelbar, ook beetje vreemd. Maar totaal ervaring met het hotel was zeker ok!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, vriendelijk ontvangst, vriendelijk personeels, mooie proper kamer met mooie uitzicht, goed uitgebreid ontbijt, gezellig restaurant, gezellig rooftopterras.
Goede prijskwaliteit, we hebben arrangement genomen met ondergrond parking
Niks mogen te klagen.
We komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Beste Alfa,

Dankuwel voor uw lovende review! Ik ben blij om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons hotel, zien we u snel weer in Amsterdam?

Marlotte

Beoordeeld op 14 juli 2021 via mobiele applicatie

Bijzonder fijn verblijf in en hotel dicht bij het centrum van Amsterdam. Medewerkers zijn stuk voor stuk hartelijk en behulpzaam. Keurige kamer (Executive Kamer met Kingsize Bed), ruim bad, zithoekje, tweepersoonsbed met een matras uit één stuk! Goed ontbijt en gratis parking onder het hotel. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Beste Youri,

Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht als ik uw review lees. Super fijn om gasten zoals u te mogen verwelkomen!

Komt u snel weer eens langs?

Anneke - Front Office Manager