3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 29-01-22
Gratis annuleren tot 22-01-22
Melia.com
Gratis annuleren tot 23-01-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 140
Hotels.comUS$ 139
TravelocityUS$ 139
Beoordeeld op 11 juli 2021

Het hotel straalt rust en kalmte uit. Elke ruimte is mooi ingericht. Het personeel is super vriendelijk. De bar / restaurant zijn echter een grote flop. Dat ligt niet aan de ruimte, deze is zeer mooi met hoge ramen en fantastisch uitzicht.

De service is echter zeer bagger. Het duurde meer dan 20 minuten voordat de drank werd geserveerd. De opname was daar 10 minuten voor al. En we spreken niet van een ingewikkelde cocktail. Twee uiterst simpele drankjes en twee tequila. Welke werden geserveerd in een half gevuld glas zonder zout, citroen, kaneel nog sinaasappel. Dit werd ook niet gevraagd.

De tweede ronde was niet beter, sterker nog eigenlijk slechter. Deze werd niet eens opgenomen want ons heeft doen besluiten weg te gaan. Het lijkt een beter op de paupere SkyLounge van DoubleTree by Hilton. Waar ze ook letterlijk een half uur doen voor dat je bestelling wordt opgenomen en nog eens een half uur voordat überhaupt je drinken wordt geserveerd.

En zo overdreven druk was net niet. Of zorg voor meer personeel. En dit was op een zaterdagavond (!) met welgeteld 1 barman. En alsnog duurt het absurt lang. Dit is echt een grote flop en Meliá zou zich moeten schamen en distantiëren van deze mislukking. Het verwijten aan Corona is geen optie. Het hotel had zoveel kunnen oefenen in de afwezigheid van de gasten.

Er was èèn (!!) serveerder, die werkte hard en deed wat hij kon. De hostess was redelijk tot niet druk. Wel druk met flaneren en bezig een van de computers. Die had beter bij de IT- Servicedesk kunnen gaan zitten.

Er draaide geen muziek, ook niet zachtjes. De sfeer was ver te zoeken hierdoor. Terwijl het een mooie ruimte is en redelijk sfeervol ingericht. Toch mist het iets. Een goede vibe. Het lijkt nu meer een steriele ziekenhuis ruimte gecombineerd met een vliegveld 2e klasse- lounge achtig iets.

Zonde, want het had wel dè nieuwe hotspot kunnen zijn. Maar alles gecombineerd kun je beter bij de Holiday-Inn vertoeven.

Het hotel heeft een brand manager, goede horeca manager mèt nightlife experience nodig. + goede barmannen/vrouwen. Vergeet dan ook niet; goede verlichting, muziek, minder steriele omgeving. Een goede vibe wat exclusiviteit uitstraalt, maar wel toegankelijk. Zorg voor een ervaren horeca manager op de vloer + mensen die weten wat ze moeten doen. En zorg voor meer personeel. Kun je ze lastig vinden, betaal dan meer! Want als het op deze manier gaat, geef ik het nog geen 5 jaar.

En doe meteen wat aan de slechte parkeertoegang. Het duurt meer dan 5 minuten voor je binnen bent de ‘zogenaamde’ makkelijk Parkbee toegang. Scannen> telefoonnummer invoeren > kenteken invoeren > sms code ontvangen > sms code invoeren > akkoord gaan > nogmaals 2x klikken. Eindelijk binnen. Bij het uitrijden helemaal naar de betaalwebsite van gaan, betalen. Klikken, wachten. Veel parkeergeld betalen (hotel staat niet eens in het centrum).

Datum van verblijf: juli 2021
Sjoerd Sybesma, General Manager van INNSiDE by Meliá Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2021

Beste C8223FKpeters,

Hartelijk dank voor uw review op TA. Juist de minder goede reviews geven ons de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Als eerste dank voor uw complimenten over het hotel personeel en de inrichting.

Met betrekking tot onze bar vind ik het erg jammer te lezen dat we u teleurgesteld hebben. Ik zal uw ervaring dan ook zeker delen met het team.
Normaal gesproken zouden we natuurlijk op zaterdag avond een live DJ hebben, echter zoals u ongetwijfeld weet is dit door de overheid verboden en draaien we onze eigen playlists in de avonden.

De parkeergarage onder het hotel is niet van het hotel en wordt ook niet bediend door het hotel. We zullen uw ervaring omtrent het parkeren delen met de eigenaar van de parkeergarage.

Mijn excuses dat deze avond niet gebracht heeft wat u ervan verwacht had, Desondanks hoop ik u, wanneer we weer wel live muziek mogen draaien, nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 juni 2021

Dit hotel is net geopend en ziet er super uit! Aan alle details is hard gewerkt en dat is te zien.

Het avondeten in de Skybar evenals het ontbijt aldaar waren echt super. De chef stond alles vers klaar te maken.

We zijn er niks te kort gekomen.

Kamertip: Op de hogere verdiepingen heb je een super uitzicht over het centrum of de zuidas.
Datum van verblijf: juni 2021
Sjoerd Sybesma, General Manager van INNSiDE by Meliá Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2021

Beste Jeroen,

Dank voor je reactie. Goed om te lezen dat het verblijf bij ons naar je zin is geweest. We kijken uit naar je volgend bezoek.

Beoordeeld op 25 april 2021

De kamers zijn efficiënt ingericht, er is aan alles gedacht: van badslippers, koffie en thee faciliteiten tot aan een yoga mat!
De staff is professioneel en zeer vriendelijk.
De locatie is geweldig, je bevindt je binnen 7 minuten op Schiphol of in het centrum van Amsterdam.
Het is een Spaanse hotelketen, er is dan ook bewust gekozen voor een Spaanse keuken. De chef is vanuit Madrid aangetrokken om de keuken te runnen. De kwaliteit van het is eten is zeer goed.
Het is echt authentiek Spaans!
Er is geen ontbijt buffet, er is gekozen voor ontbijt boxen: prima concept!
De Sky Bar is het mooiste plekje van het hotel. Het uitzicht is adembenemend!
De cocktails zijn ook adembenemend!
Kortom: het is niet alleen een hotel om te overnachten, het is ook een hotel voor The Zuidas Nightlife!!!

Datum van verblijf: april 2021
Sjoerd Sybesma, General Manager van INNSiDE by Meliá Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2021

Beste RuthJ1047,
Hartelijk dank voor je review, de eerste hier op TA. Ik kan het niet beter omschrijven en hoop je snel weer terug te zien in Cielo, onze Skybar op de 19e verdieping.

Beoordeeld op 1 december 2021

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Sjoerd Sybesma, General Manager van INNSiDE by Meliá Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beoordeeld op 30 november 2021

Datum van verblijf: november 2021