Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk uitje

Leuk uitje, heerlijke pannenkoeken tijdens een leuke trip varend over 't IJ. Voor de kinderen wordt ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld

PeterVB285
via mobiele applicatie
Lees alle 282 beoordelingen

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Erg leuk om een keertje mee te maken! Min. Kwartier van tevoren aanwezig ivm reservering checklist en plaats aanwijzen. Vriendelijk personeel, erg attent en gelijk uitleg. Heel veel respect dat ze zelfs met 30 graden nog in een hete keuken staan en nog steeds een glimlach op hun gezicht weten te krijgen. Je hebt keuze uit Naturel, Appel, Spek en Kaas. Ik merkte wel dat de Kaas erg in de smaak viel, waardoor ik vaker daarop kon wachten. Desalniettemin heb ik m'n buikje rond gegeten, want er was genoeg tijd zelfs voor zo'n slome eter als ik. M'n dochter was veel blijer met de kan Ranja (7,50 euro) Voor kindjes onder de 10 en 30 graden zou ik dit niet aanraden. Die kunnen niet meer dan 1 pannenkoek op en dan is dit best een duur uitje.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Makkelijk reserveren, dichtbij goedkoop parkeren, aardige bediening, dikke verse pannenkoeken. En het uitzicht vanaf de boot tijdens de rondvaart is fantastisch!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 20 juni 2020

Vandaag met de pannenkoekenboot geweest. Vanwege de coronamaatregelen was het buffet gesloten daar waren we van op de hoogte. Alleen dacht ik ergens gelezen te hebben dat er aan tafel wat lekkere toppings geserveerd werden. Maar was helaas alleen poedersuiker en stroop. Het heet onbeperkt pannenkoeken eten maar in de servering ging het best langzaam, waardoor we maar 3 pannenkoeken op hadden en toen weer terug waren. Voor €21 vind ik dat aan de hoge kant. Liever ga ik dan naar een goed pannenkoeken restaurant.. de pannenkoeken smaakte prima trouwens en de serveerster was aardig.

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Ja een gewoon pannenkoeken restaurant alleen dan op een boot. Kwaliteit is oké.

Uitzicht nou ja dat is er niet. Niks bijzonders het is gewoonweg saai wat je ziet. Alleen maar water en doodnormale gebouwen.

Een aanrader? Nee niet echt je kan beter Amsterdam lopend verkennen en in een normaal restaurant eten. Dan heb je een leukere avond en kost het je minder.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Het was top! De pannenkoeken waren heerlijk en het personeel was vriendelijk. Nadeel was de ballenbak, waardoor de hele boot vol ballen lag, en het rondje op het ei is niet heel bijzonder. Maar we hebben een super leuke tijd gehad!