“knus op top locatie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel JL No76
Beoordeeld als nr. 26 van 371 hotels in Amsterdam
24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer knus hotelletje op een top locatie. Het personeel is super enthousiast, aardig, leuk en heel behulpzaam.
Het hotel is rustig gelegen en ligt paralel aan de PC Hooftstraat en zeer dichtbij het Rijksmuseum.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Management_VH, Frontoffice van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2016

Geachte Ivo D,

Hartelijk dank voor u review naar aanleiding van u verblijf in Hotel Jl NO 76.
Erg fijn om te lezen dat u een zeer aangenaam verblijf bij ons heeft gehad,
en dat wij daar mede deel van uit hebben mogen maken.
Nogmaals dank voor voor u bezoek, en hopelijk mogen we u in de nabije toekoemst
weer verwelkomen in Hotel Jl No 76.

Andre

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel JL No76
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 juni 2016 beoordeeld

Centrale ligging tussen pc hooftstraat, de grote bekende musea, maar ook het leidseplein etc. Metro/bushalte ook erg dichtbij. Erg mooi hotel, mooie inrichting. Receptie duurde wel wat lang, maar wel vriendelijk personeel.
Wij hadden de executive kamer op de 4e verdieping. Kamer was van redelijk formaat en bevatte alles wat we nodig hadden. We hadden zelfs een tv in bad! Verder douche EN bad. De wasbak was alleen in de hal van de kamer, dus niet op de badkamer zelf. Het licht was daar niet goed genoeg om te make-uppen.
Verder erg lekker bed en 2 mega kussens.
Beetje geluidsoverlast van andere mensen die 's ochtends over de gang liepen.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
Management_VH, Reception van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016

Beste mevrouw Eef289,

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons hotel. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen met het personeel, de kamer en de locatie. Wij zien er naar uit om u binnekort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JLno.76.

Klein - Team Hotel JLno.76

13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik koop dat Hotel JL No76 je vanaf de eerste seconde het ja-gevoel geeft, zoals het mij verging. Je wordt vriendelijk ontvangen, het interieur is design en speels, kamer 100 is ruim en licht en rustig, het ontbijtbuffet biedt wat je verwacht. Een hotel waarvan je denkt als je er maar één nachtje blijft: het had een langer verblijf mogen zijn.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Management_VH, Team Hotel JLno76 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Beste heer Bart waser,

Ontzettend bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van uit mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen te delen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JLno76

Team Hotel JLno76.

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes schone kamer. Vlakbij PC en musea. De excutive kamer wel erg klein.!!Bad en douche en wc bij elkaar. Wastafel op de gang. Paste anders niet gezien de kleine ruimte. Het bubbelbad was erg smal en diep. Ook tv'tje to het bad. Ontbijt eenvoudig maar ok. Prima stadshotel. Vriendelijke gastheer aan de receptie.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Management_VH, Team Hotel JL 76 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2016

Beste mevrouw Karin N,

Allereerst hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Opmerkingen van onze gasten, zowel positief als negatief, zijn voor ons zeer belangrijk en stellen ons in staat om onze service te optimatiseren.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om ons op de hoogte te stellen van uw ervaringen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JL 76.

Team Hotel JL 76

17 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Zalige kamer met groot bed. De receptie service is fantastisch, niets is teveel! En de kleine kaart was prima. Ik houd van de "honesty bar" waar je zelf je drankje pakt en opschrijft. Het vertrouwen doet goed. Toplocatie, zeker voor winkelen op de PC Hooftstraat en stappen op het Leidseplein.

Verbleef: Januari, 2016, reisde alleen
Management_VH, Team Hotel JL 75 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2016

Beste Mevrouw Cleo-vissers,

Ontzettend bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! We zijn erg blij om te horen dat we er twee fans bij hebben. Dat delen we natuurlijk grag et het hele team van Hotel JL 75. We kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Fijne dag,

Team Hotel JL 75

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel!! Vriendelijk en zorgzaam personeel, wat wordt je hier verwent. Zeer goede locatie voor musea, shoppen en restaurants! De architect van het hotel heeft een zeer smaakvol "Boutique" hotel neergezet. We komen snel weer terug!!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Management_VH, Manager van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2016

Beste Sven H,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in Hotel JL No.76. Wat een genot om te lezen dat u onder de indruk bent van het hotel en dat we u weer mogen verwelkomen.

Mochten wij u van dienst kunnen zijn met het maken van een nieuwe reservering aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Dave Blokpoel - Hotel JL No.76.

25 december 2015 beoordeeld

Prima hotel midden in het centrum van Amsterdam. Toch rustig gelegen, dus eindelijk eens goed geslapen in een hotel in Amsterdam. Nette, schone kamer met nespresso en goede tv. Ontbijt ook goed verzorgd, vriendelijk personeel. Kortom, een goede uitvalbasis om Amsterdam te bezoeken.

• Verbleef: December, 2015, reisde voor zaken
Management_VH, Manager van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2016

Beste Tortenteufel,

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van uit mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen te delen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JL No.76.

Dave Blokpoel - Hotel JL No.76

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Hotel De Hallen
Bilderberg Hotel Jan Luyken
nr. 85 van 371 in Amsterdam
1.049 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel JL No76 geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel JL No76

Adres: Jan Luijkenstraat 76, 1071 CT Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Museumkwartier
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 26 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 117 - € 396 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel JL No76 4*
Aantal kamers: 39
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Boutique op zijn best, dat is waar Hotel JL №76 voor staat. Ontdek Amsterdam en verblijf op een perfecte locatie: precies tussen het museum- en modekwartier, pal achter de PC Hooftstraat. De kleurrijke boutique lounge en sprankelende collectie hedendaagse, Nederlandse kunst voelen direct vertrouwd. De hoteltuin biedt rust en de Honesty Bar zorgt voor een huiselijk gevoel in dit schitterende gerenoveerde 18e-eeuwse dubbel herenhuis. In de 39 luxe kamers, voorzien van COCO-MAT bedden, verzorgde beeldend kunstenares Barbara Broekman de kunstzinnige wallpapers. Haar werk, geïnspireerd door handborduursels van weleer, prikkelt de zintuigen en verleidt. Toegewijd personeel met een rijkelijke service staat dagelijks voor u klaar. Dat u langer wilt blijven, wisten wij al. Dat doet Hotel JL №76 met u. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel JL No76 met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?