Hotel JL No76
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 404*
US$ 348*
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
25 juni 2016 beoordeeld

Centrale ligging tussen pc hooftstraat, de grote bekende musea, maar ook het leidseplein etc. Metro/bushalte ook erg dichtbij. Erg mooi hotel, mooie inrichting. Receptie duurde wel wat lang, maar wel vriendelijk personeel.
Wij hadden de executive kamer op de 4e verdieping. Kamer was van redelijk formaat en bevatte alles wat we nodig hadden. We hadden zelfs een tv in bad! Verder douche EN bad. De wasbak was alleen in de hal van de kamer, dus niet op de badkamer zelf. Het licht was daar niet goed genoeg om te make-uppen.
Verder erg lekker bed en 2 mega kussens.
Beetje geluidsoverlast van andere mensen die 's ochtends over de gang liepen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Management_VH, Reception van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016

Beste mevrouw Eef289,

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons hotel. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen met het personeel, de kamer en de locatie. Wij zien er naar uit om u binnekort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JLno.76.

Klein - Team Hotel JLno.76

13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik koop dat Hotel JL No76 je vanaf de eerste seconde het ja-gevoel geeft, zoals het mij verging. Je wordt vriendelijk ontvangen, het interieur is design en speels, kamer 100 is ruim en licht en rustig, het ontbijtbuffet biedt wat je verwacht. Een hotel waarvan je denkt als je er maar één nachtje blijft: het had een langer verblijf mogen zijn.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Management_VH, Team Hotel JLno76 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Beste heer Bart waser,

Ontzettend bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van uit mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen te delen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JLno76

Team Hotel JLno76.

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes schone kamer. Vlakbij PC en musea. De excutive kamer wel erg klein.!!Bad en douche en wc bij elkaar. Wastafel op de gang. Paste anders niet gezien de kleine ruimte. Het bubbelbad was erg smal en diep. Ook tv'tje to het bad. Ontbijt eenvoudig maar ok. Prima stadshotel. Vriendelijke gastheer aan de receptie.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Management_VH, Team Hotel JL 76 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2016

Beste mevrouw Karin N,

Allereerst hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Opmerkingen van onze gasten, zowel positief als negatief, zijn voor ons zeer belangrijk en stellen ons in staat om onze service te optimatiseren.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om ons op de hoogte te stellen van uw ervaringen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in Hotel JL 76.

Team Hotel JL 76

17 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Zalige kamer met groot bed. De receptie service is fantastisch, niets is teveel! En de kleine kaart was prima. Ik houd van de "honesty bar" waar je zelf je drankje pakt en opschrijft. Het vertrouwen doet goed. Toplocatie, zeker voor winkelen op de PC Hooftstraat en stappen op het Leidseplein.

Verbleef: januari 2016, reisde alleen
Management_VH, Team Hotel JL 75 van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2016

Beste Mevrouw Cleo-vissers,

Ontzettend bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! We zijn erg blij om te horen dat we er twee fans bij hebben. Dat delen we natuurlijk grag et het hele team van Hotel JL 75. We kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Fijne dag,

Team Hotel JL 75

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel!! Vriendelijk en zorgzaam personeel, wat wordt je hier verwent. Zeer goede locatie voor musea, shoppen en restaurants! De architect van het hotel heeft een zeer smaakvol "Boutique" hotel neergezet. We komen snel weer terug!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Management_VH, Manager van Hotel JL No76, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2016

Beste Sven H,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in Hotel JL No.76. Wat een genot om te lezen dat u onder de indruk bent van het hotel en dat we u weer mogen verwelkomen.

Mochten wij u van dienst kunnen zijn met het maken van een nieuwe reservering aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Dave Blokpoel - Hotel JL No.76.