“Good food”

Keukens: Gezond
Dineropties: Lunch, Ontbijt
Wijk: Grachtengordel
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik loop graag een blokje om zodat ik hier een lekkere maar ook gezonde hap kan halen! Er zijn te weinig van dit soort eetgelegenheden en daarom een must!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de verse lunch, heb ik ook verse sap genomen en een bananenbrood. Sap werd vers bereid in de juicer. Personeel was zeer vriendelijk en dacht goed mee met mijn keuze voor het sapje! Zeker een aanrader voor een gezonde lunch in Amsterdam.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en leuke bediening. Alleen het servies was bruin van oudheid en waren stukken uit. Ik zou hier niet op bezuinigen en meteen weggooien

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, alles vers gemaakt en mooie slow juice selectie. Ben je opzoek naar gezond na een avond stappen is dit 'the place to be'. Eet smakelijk!

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze in heerlijke sapjes en gezonde snacks alles staat goed vermeld dus zeker aanrader voor dieet bij allergieën etc.
Het ziet er hip en strak uit maar sfeer is relaxt. Gewoon een fijne stop voor een sapje en een snackje !

Reizigers die Litedark Urbanfood bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Litedark Urbanfood geweest? Deel je ervaringen!