TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest naar een middagje Amsterdam, voordat we naar de Ziggodome gingen. Voorgerechtjes waren echt onder de maat, een mozzarella uit de supermarkt, worstjes van een supermarkt en de brood met knoflookboter was hanos. Hoeft allemaal niet slecht te zijn, maar je verwacht toch iets meer.
Daarna alle 4 een pizza. Waren matig belegd, maar op zich prima.
Uitstraling is redelijk, personeel is vriendelijk.
Met name de laatste opmerking zorgt ervoor dat ik 3 'sterren' geef. 2.5 is eigenlijk de max.

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gebakken Calzone, heerlijk stukje deeg. Prima vulling. Mijn disgenote genoot van vier soorten kaas op zo'n zelfde mooi gebakken bodem.
Oubollige tent maar dat heeft wel wat.

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Veel woorden zijn er niet , super slechte bediening ,,de Rucola op caprese was niet waardig te serveren,,Soep moest men Tabasco in doen voor wat smaak,,,Pizza Calzone niet over naar huis te schrijven,,,en VEEL geld voor niets goed!
vergeet dit maar snel!!!!!
D&G

Datum van bezoek: augustus 2019
Quest33489986306, General Manager van Pizzeria La Piazza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Hi Danny, het spijt ons ten zeerste dat u zo een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant. Zou ik van u mogen weten welke dag en tijdstip u gegeten heeft? Dan kan ik dit bij het personeel aankaarten om dit in de toekomst te vermijden. Uw bijdrage is zeer belangrijk voor ons als restaurant. Hartelijke groet, Antonio

24 juli 2019 beoordeeld

Staan als ambulance team even in de schaduw af te koelen (het is 35 graden). De vriendelijke eigenaar van La Piazza biedt ons gratis koude flesjes water aan. Wordt enorm gewaardeerd! Bedankt :)

Datum van bezoek: juli 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere verse pizza en supervriendelijke bediening! Borden smakelijk leeg gegeten, een verademing tegenover de overtallig aanwezige fastfood!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Pizzeria La Piazza bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Pizzeria La Piazza geweest? Deel je ervaringen!