“Top biefstuk”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Biefstuk zoals vanouds misschien zelf beter maar de bediening (aan de bar) is naar beneden gevallen in een mega gat.

Chagrijnig gezicht waar echt geen glimlach af kon.

Uiteindelijk de kok maar fooi gegeven want de barman kan beter wat anders gaan doen. Vreselijk!!!

Datum van bezoek: december 2018

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten gezellige sfeer en vriendelijke bediening surf en turf was heerlijk ga volgende keer zeker weer hierheen

Datum van bezoek: november 2018
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

supperrr lekker eten heerlijke sfeer fijne bediening. Leuke kaart Na een dagje shoppen in amsterdam heerlijk met een lekker biertje en een goed glas wijn ontspannen

Datum van bezoek: november 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht gebakken fiet wat van gezegd weer slechte friet bediening kwam de friet de 2e x geïrriteerd brengen.
Steak goed maar niet medium waar om gevraagd was.
Muizen liepen tussen de tafels door.

Ons commentaar werd weggewuifd

Datum van bezoek: september 2018
18 september 2018 beoordeeld

Ik kom hier al jaren maar het was de eerste keer voor mijn vriend! Gezellig aan de bar gezeten en - zoals gewoonlijk - heerlijk gegeten. Lady steak of Tournedos, een echte echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!