“Leuk restaurant”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten gezellige sfeer en vriendelijke bediening surf en turf was heerlijk ga volgende keer zeker weer hierheen

Datum van bezoek: november 2018

11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

supperrr lekker eten heerlijke sfeer fijne bediening. Leuke kaart Na een dagje shoppen in amsterdam heerlijk met een lekker biertje en een goed glas wijn ontspannen

Datum van bezoek: november 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht gebakken fiet wat van gezegd weer slechte friet bediening kwam de friet de 2e x geïrriteerd brengen.
Steak goed maar niet medium waar om gevraagd was.
Muizen liepen tussen de tafels door.

Ons commentaar werd weggewuifd

18 september 2018 beoordeeld

Ik kom hier al jaren maar het was de eerste keer voor mijn vriend! Gezellig aan de bar gezeten en - zoals gewoonlijk - heerlijk gegeten. Lady steak of Tournedos, een echte echte aanrader.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke voorgerechten en een stuk goed vlees! Met vriendelijk personeel en goede service. Mijn favoriete steakhouse in Amsterdam!

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!