“Teleurstellend”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht gebakken fiet wat van gezegd weer slechte friet bediening kwam de friet de 2e x geïrriteerd brengen.
Steak goed maar niet medium waar om gevraagd was.
Muizen liepen tussen de tafels door.

Ons commentaar werd weggewuifd

18 september 2018 beoordeeld

Ik kom hier al jaren maar het was de eerste keer voor mijn vriend! Gezellig aan de bar gezeten en - zoals gewoonlijk - heerlijk gegeten. Lady steak of Tournedos, een echte echte aanrader.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke voorgerechten en een stuk goed vlees! Met vriendelijk personeel en goede service. Mijn favoriete steakhouse in Amsterdam!

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meermaals gegeten. Echt een top steakhouse!! De beste van Amsterdam!!
Echt een aanrader!! Vriendelijke bediening en geweldig vlees!!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de spare ribs en de mixed grill genomen en het vlees was top! Spare ribs was slow cooked en oveeeerheerlijk!!!!

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!