“Gezellige sfeer”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke voorgerechten en een stuk goed vlees! Met vriendelijk personeel en goede service. Mijn favoriete steakhouse in Amsterdam!

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meermaals gegeten. Echt een top steakhouse!! De beste van Amsterdam!!
Echt een aanrader!! Vriendelijke bediening en geweldig vlees!!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de spare ribs en de mixed grill genomen en het vlees was top! Spare ribs was slow cooked en oveeeerheerlijk!!!!

18 augustus 2018 beoordeeld

Elke keer weer is kwaliteit uitstekend, ook na al die jaren dat ik er al kom. Bediening is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiensoep is een absolute must. Broodje erbij met de lekkerste kruidenier die ik ken. Goede service, professioneel en gezellig! Top tent!

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!