“Top”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de spare ribs en de mixed grill genomen en het vlees was top! Spare ribs was slow cooked en oveeeerheerlijk!!!!

18 augustus 2018 beoordeeld

Elke keer weer is kwaliteit uitstekend, ook na al die jaren dat ik er al kom. Bediening is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiensoep is een absolute must. Broodje erbij met de lekkerste kruidenier die ik ken. Goede service, professioneel en gezellig! Top tent!

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij laat hier wezen eten met ze 2en,kwamen zeer laat binnen nadat we eerst hadden gebeld of de keuken nog open was,geen probleem zei men,bij binnenkomst zeer vriendelijke ontvangst van de serveersters,garnalen piri piri,kikkerbillen,slakken,surf en turf,alles was heerlijk,respect voor de bediening dat men zo vriendelijk bleef,het is namelijk niet niks om net voor sluitingstijd nog gasten te bedienen,uiteraard ook de Kok.Aanrader deze restaurant

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog een keer terug!

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!