“Lekker traditioneel”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiensoep is een absolute must. Broodje erbij met de lekkerste kruidenier die ik ken. Goede service, professioneel en gezellig! Top tent!

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij laat hier wezen eten met ze 2en,kwamen zeer laat binnen nadat we eerst hadden gebeld of de keuken nog open was,geen probleem zei men,bij binnenkomst zeer vriendelijke ontvangst van de serveersters,garnalen piri piri,kikkerbillen,slakken,surf en turf,alles was heerlijk,respect voor de bediening dat men zo vriendelijk bleef,het is namelijk niet niks om net voor sluitingstijd nog gasten te bedienen,uiteraard ook de Kok.Aanrader deze restaurant

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog een keer terug!

15 februari 2018 beoordeeld

Gezellig restaurantje met mooi uitzicht op het Rembrantplein. Personeel is vriendelijk. We hebben snel een plaatsje gekregen en werden ook snel bediend. Het eten was lekker. Wel enkele minpuntjes: we werden bediend door twee verschillende serveersters die niet goed op elkaar afgestemd waren, toen het drukker werd konden ze ook niet meer volgen, jammer dat het vlees zonder groenten of frieten komt (je moet dit extra bestellen), tot twee maal toe een extra drankje gevraagd en nooit gekregen (gelukkig ook niet moeten betalen).

26 januari 2018 beoordeeld

Je betaald gemiddeld het dubbelen voor eenzelfde portie in een ander restaurant waar je wel gewoon aan een normale tafel zit. De tafels zijn op kniwhoogte dus je kan alleen van je veel te dure voer genieten door extreme rugklachten te krijgen of alles over jezelf heen re gooien.

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!