“Vriendelijk en goed restaurant”
Beoordeling van DE NACHTWACHT

DE NACHTWACHT
Geclassificeerd als nr. 340 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Barbecue
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog een keer terug!

15 februari 2018 beoordeeld

Gezellig restaurantje met mooi uitzicht op het Rembrantplein. Personeel is vriendelijk. We hebben snel een plaatsje gekregen en werden ook snel bediend. Het eten was lekker. Wel enkele minpuntjes: we werden bediend door twee verschillende serveersters die niet goed op elkaar afgestemd waren, toen het drukker werd konden ze ook niet meer volgen, jammer dat het vlees zonder groenten of frieten komt (je moet dit extra bestellen), tot twee maal toe een extra drankje gevraagd en nooit gekregen (gelukkig ook niet moeten betalen).

26 januari 2018 beoordeeld

Je betaald gemiddeld het dubbelen voor eenzelfde portie in een ander restaurant waar je wel gewoon aan een normale tafel zit. De tafels zijn op kniwhoogte dus je kan alleen van je veel te dure voer genieten door extreme rugklachten te krijgen of alles over jezelf heen re gooien.

22 januari 2018 beoordeeld

Met 4 man heerlijk gegeten. Goeie plek in het restaurant. Fantastich vlees (Entrecote). Vriendelijke bediening.

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had via de website gereserveerd maar toch was mijn reservatie niet doorgekomen, ik had nochtans bevestiging gekregen via mail. Daardoor kreeg ik ook een tafeltje opgepropt in het midden tussen twee andere tafels. Ik had veel te weinig plaats. Daarnaast was het vlees droog (entrecote), ook de aardappel bevatte teveel saus waardoor het niet meer lekker was. Ook de sausjes bij het vlees waren koud en niet lekker. Te duur voor wat het was.

Reizigers die DE NACHTWACHT bekeken, bekeken ook

In DE NACHTWACHT geweest? Deel je ervaringen!