“gezellig en gastvrij”
Beoordeling van Restaurant Olijfje

Restaurant Olijfje
Reserveren met
Restaurant Olijfje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 97 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
Beschrijving: Bij Olijfje wacht de liefhebbers van mals vlees, verse vis en overheerlijke wijnen een warme en typische mediterraan gastvrijheid. Tevens kunt u genieten van onze ijskoude Spaanse bier “Mahou” van de tap.Restaurant Olijfje is niet zomaar een restaurant of tapasbar, maar een complete en onvergetelijke beleving in een sfeervolle ambiance. Bij Olijfje wordt de gast nog in de watten gelegd. Terwijl de chefkok de door u gekozen gerechten klaarmaakt op een echte houtskoolgrill en u culinair verrast, kunt u genieten van onze overheerlijke zelfgemaakte Tapas en Mezes. Spaanse Tapas en de humus, tzatziki, bladerdeegrolletjes met Turkse feta kaas, de Griekse dolmas en de gepanneerde gamba’s zullen uw tong strelen.
18 september 2017 beoordeeld

Wij hebben dit restaurant onlangs bezocht. Wat meteen opvalt is de hartelijkheid van alle medewerkers. Je voelt je dan ook meteen thuis. Je krijgt waar nodig uitleg over de kaart, ze informeren naar wensen en allergieën. Ze komen regelmatig vragen of het smaakt en of er genoeg is en ze doen je zelfs uitgeleide. Chapeau alleen dat al is een dikke voldoene waard. Het eten is goed ( op het huis-tuin- en keuken brood na) Aan een schaal tapas hadden wij met zijn tweeen ruim voldoende. Ze gebruiken geen zout maar wel veel kruiden in hun eten. Het is een heerlijk laagdrempelige en gezellige zaak. Alleen de muziek ( Spaans) kan wat gaan vervelen.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is nu echt een aanbeveling meer dan waard!! De Olijfje Tapas Mix is om je vingers bij op te eten, de mixed grill is top, de entrecote zo ongelooflijk mals, zo kan ik uren doorgaan.
Dan de bediening: altijd vriendelijk, prettig in de omgang, heel erg fijn.
Tenslotte de gastheer: Can Turgay. Deze man snapt het. Goed gastheerschap is voor hem iets natuurlijks, een vanzelfsprekendheid. Iedere gast wordt niet alleen persoonlijk welkom geheten, je voelt je ook echt welkom en verwend.
Restaurant Olijfje is voor mij telkens weer een ontzettend fijne, bijzonder smakelijke ervaring.
Tip: reserveer vantevoren. Restaurant Olijfje zit elke dag vol, en dat is zo terecht.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met super lekker eten en vriendelijk personeel! Elke keer als ik hier kom ga ik TE vol naar huis.....

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Tapas, veel vlees kip hapjes. Presentatie kan beter. Vriendelijk personeel. Restaurant is prima om met een groep te eten.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Er werd ook prima ingespeeld op de voedselallergie van één van ons. Een gezellig restaurant dat echt een aanrader is.

Reizigers die Restaurant Olijfje bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Olijfje geweest? Deel je ervaringen!