“Het was weer heerlijk ”
Beoordeling van Restaurante Savini

Restaurante Savini
Reserveren met
Restaurante Savini is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 248 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Savini is al vele jaren onze vaste afsluiting bij een bezoek aan Amsterdam.
Heerlijk eten en geweldige bediening en gastheerschap.
Complimenten vanuit Bergen op Zoom.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurant en via TripAdvisor kwamen we bij Savini uit. Hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Wat een vriendelijk personeel!! Als voorgerecht de anti pasti en buffelmozarella gehad en als hoofdgerecht had ik ‘ravioli al tartufo’. Ik heb nog nooit zo’n lekkere ravioli gehad.... Als nagerecht had ik de huisgemaakte tiramisu; iets teveel maar heel lekker!! We hebben een heerlijke avond gehad en super gegeten!!!

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed personeel, goede service en erg behulpzaam. Het eten is ook heel goed en geen lange wachttijd, absoluut 5 sterren!

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellente service en bediening, ontzettend genoten van het heerlijke eten en de mooie ambiance. Absoluut een aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurante Savini is voor mij een begrip in Amsterdam! Al jaren kunnen we daar heerlijk eten met een perfecte service. Het personeel is vriendelijk, lief, & Gastvrij.
Je word niet opgejaagd, je kan rustig genieten van het eten en de sfeer.
Vanavond uiteten geweest voor mijn verjaardag met mijn vriend. Ik voelde me extra jarig vandaag! Wij hebben een geweldige avond gehad!

Reizigers die Restaurante Savini bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurante Savini geweest? Deel je ervaringen!