“Heerlijk gegeten en super service ”
Beoordeling van Restaurante Savini

Restaurante Savini
Reserveren met
Restaurante Savini is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 248 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellente service en bediening, ontzettend genoten van het heerlijke eten en de mooie ambiance. Absoluut een aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurante Savini is voor mij een begrip in Amsterdam! Al jaren kunnen we daar heerlijk eten met een perfecte service. Het personeel is vriendelijk, lief, & Gastvrij.
Je word niet opgejaagd, je kan rustig genieten van het eten en de sfeer.
Vanavond uiteten geweest voor mijn verjaardag met mijn vriend. Ik voelde me extra jarig vandaag! Wij hebben een geweldige avond gehad!

20 februari 2018 beoordeeld

Klein, warm, vriendelijk, gezellig zoals je mag verwachten van een Italiaans restaurant. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, kregen we toch een leuk tafeltje aangeboden. En bovenal: het eten was lekker!

11 februari 2018 beoordeeld

Goed restaurant met echte linnen op tafel. Het beste gedeelte ligt aan de Nieuwezijds Voorburgwal met wat meer ruimte en eleganter.
Fantastische cocktails en heerlijke voorgerechten.
Hoofdgerecht van de dag was een hele zeebaars in wijn en citroen gekookt voor niet eens EUR 25. Ook lekker vlees van hoge kwaliteit.
Perfecte Italiaanse wijnen. We nemen Gavi di Gavi en Ripasso. Sgroppino moet zeker verbeterd worden.
Weinig Italiaans personeel maar allemaal heel aardig en attent.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Italiaanse keuken zoals het hoort te zijn! Super en kindvriendelijke bediening! Absolute aanrader!

Reizigers die Restaurante Savini bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurante Savini geweest? Deel je ervaringen!