“Italiaans zoals het hoort”
Beoordeling van Restaurante Savini

Restaurante Savini
Reserveren met
Restaurante Savini is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 248 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Italiaanse keuken zoals het hoort te zijn! Super en kindvriendelijke bediening! Absolute aanrader!

11 december 2017 beoordeeld

Bijzonder vriendelijk en ontspannen service die voelt als thuiskomen. Prachtig opgemaakte borden met geweldige gerechten, een lust voor het oog. De prijzen zijn zeer redelijk voor de geleverde kwaliteit. Het is er altijd druk dus het verstandig om te reserveren. Een echte aanrader voor fijnproevers.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Italiaanse restaurant, heeft alles wat je weer naar Italië brengt. Heerlijke Italiaanse wijnen. Mooie kaart, vriendelijk personeel. Niet goedkoop voor een Italiaan maar zeker de moeite waard. Wijnen rond de € 60. Een aanrader is de vitella tonato en de Ossenhaas met truffel. Om te smullen!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er een degelijke en gezellige Italiaan uit en zijn er dan ook meteen binnengestapt op een vrijdag avond. Bijzonder druk en de (vriendelijke ) bediening kon niet volgen en was totaal overrompeld. Klanten kwamen aan de toog naar hun wijn vragen. Wij aten ondermeer een carpaccio (die helaas nog bevroren was), een degelijke vitello tonato gevolgd door (te waterachtige) gefrituurde inktvis rondellen en een spaghetti a la vongole. Helaas was deze laatste niet te eten wegens te veel look. De (Italiaanse) bedienster merkte dat bij het afruimen een meldde dit aan een verantwoordelijke die de schouders ophaalde maar per saldo werd de spaghetti niet aangerekend. De daarop volgende nacht en dag behoorlijk last gehad van mijn darmen en ik verdenk de vongole.... .

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige ontvangst en sfeer. We hebben heerlijk gegeten. Mijn dochter kreeg in eerste instantie de verkeerde pizza. Dit werd snel opgelost. Bediening vriendelijk, niet lang hoeven wachten. Hier gaan we graag naar terug.

Reizigers die Restaurante Savini bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurante Savini geweest? Deel je ervaringen!