Ronald B
Geraardsbergen, België

Goed hotel, rustig verblijven

4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijk en gedienstig personeel. Verzorgde kamers met alle basisvoorzieningen. Goed bed met goede hoofdkussens. Minpuntje: je blijft de airco horen 's nachts, zelfs als je de bediening uitschakelt. Parking op terrein regen dagvergoeding.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 week geleden
Dear Ronald B,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,
8.8 km van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 10 februari 2024

Zeer mooi hotel, kamer met uitzicht op het IJ, nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, met de veerboot naar Amsterdam centraal, supermarkten in de buurt, restaurants.
Ontbijt meer dan voldoende, zeer aangenaam verblijf gehad

Datum van verblijf: februari 2024
Hiex Reception, Owner van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2024

Beste Decler,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Het is geweldig om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. We zullen uw complimenten delen met onze collega's. We kijken er erg naar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 10 december 2023

Vreselijk klein bed! Voor 2 personen niet te doen. Kussens slecht! Ontbijt was slecht ! Nooit weer. En dat voor de hoofdprijs !
Ter Apel is beter . Uren in de rij staan om in te checken. Niemand praat Nederlands

Kamertip: Beter een ander hotel kiezen.
Datum van verblijf: december 2023
Hiex Reception, Owner van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2023

Beste Meander,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze delen met ons team, zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. Verder hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat we u een betere ervaring kunnen bieden.

Beoordeeld op 18 november 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel in Amsterdam Noord. Op 800 meter van het pontje bij het IJ. Mooi uitzicht en perfecte locatie om Amsterdam te ontdekken. Voor € 25 per dag kun je de auto parkeren in de beveiligde parking onder het hotel.
Kamers zijn perfect en compleet! Ontbijt uitstekend!
Voor nog geen € 200,00 per nacht en een mooi uitzicht op het IJ is dit een absolute aanrader!

Datum van verblijf: november 2023

Dear NisJoas,

Thank you for taking the time to leave this amazing review. It is great to hear that you have enjoyed your stay in our hotel. We will share your compliments with our colleagues. We are very much looking forward to welcoming you back soon in our hotel.

Sincerely,
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 12 november 2023

Prijs kwaliteit kan het beter
Het is een groot hotel met veel cliënteel maar een iets persoonlijke aanpak zou wel zo leuk zijn, je niet als een nummer voelen.
Bij het uitchecken werd gevraagd hoe onze bevinding was, gezegd dat het maar net ok was maar ja...druk druk en door. Jammer

Bij het ontbijt waren tassen en glazen iets zeldzaam, kartonnen bekertjes het gangbare.
De handdoeken die we op de kamer kregen waren tot op de draad versleten dat ze scheurde bij gebruik.

Bed en kussens van goede kwaliteit en kamer was proper. Geheel het hotel was netjes en proper.

Datum van verblijf: november 2023

Beste Jessi,

Beoordeeld op 16 mei 2023

Verschrikkelijk hotel. Personeel spreekt geen Nederlands en beroerd Engels . Kamers klein en basic. Tweepersoons kamer en dan maar 1 stoel. Er was een besloten gezelschap aanwezig in de bar en het restaurant, dineren was pas mogelijk vanaf 20:00 uur. Het uiteindelijk bestelde diner werd gedeeltelijk geserveerd. We zaten nog aan het voorgerecht en toen kwam men al met een deel van het diner. Rekening klopte niet uiteraard teveel in rekening gebracht voor niet gebruikte consumpties. ‘s avonds ging het brandalarm af, bleek loos alarm achteraf maar geen enkele reactie of uitleg van het personeel. En dat voor €225,00 per persoon per nacht. Kortom een hotel om nooit meer te boeken. Nimmer meer een Holliday Inn

Kamertip: Nooit boeken voor deze prijs
Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hiex Reception, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2023

Beste Discover,

Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij verontschuldigen ons voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden, aangezien dit niet aan onze normale normen voldoet. We zullen uw feedback delen met ons personeel en de nodige veranderingen aanbrengen. We hopen dat u ervoor kiest om opnieuw bij ons te verblijven, zodat we u ons ware serviceniveau kunnen laten zien.

Hoogachtend,

Rowan P