jessica g

Prijs/kwaliteit kan beter

3,0 van 5 bollen12 nov 2023 beoordeeld
Prijs kwaliteit kan het beter
Het is een groot hotel met veel cliënteel maar een iets persoonlijke aanpak zou wel zo leuk zijn, je niet als een nummer voelen.
Bij het uitchecken werd gevraagd hoe onze bevinding was, gezegd dat het maar net ok was maar ja...druk druk en door. Jammer

Bij het ontbijt waren tassen en glazen iets zeldzaam, kartonnen bekertjes het gangbare.
De handdoeken die we op de kamer kregen waren tot op de draad versleten dat ze scheurde bij gebruik.

Bed en kussens van goede kwaliteit en kamer was proper. Geheel het hotel was netjes en proper.

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hiex Reception, Owner van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 dec 2023
Beste Jessi,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze delen met ons team, zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. Verder hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat we u een betere ervaring kunnen bieden.

Nick B.
Volledig restitueerbaar
2.6 km van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 16 mei 2023

Verschrikkelijk hotel. Personeel spreekt geen Nederlands en beroerd Engels . Kamers klein en basic. Tweepersoons kamer en dan maar 1 stoel. Er was een besloten gezelschap aanwezig in de bar en het restaurant, dineren was pas mogelijk vanaf 20:00 uur. Het uiteindelijk bestelde diner werd gedeeltelijk geserveerd. We zaten nog aan het voorgerecht en toen kwam men al met een deel van het diner. Rekening klopte niet uiteraard teveel in rekening gebracht voor niet gebruikte consumpties. ‘s avonds ging het brandalarm af, bleek loos alarm achteraf maar geen enkele reactie of uitleg van het personeel. En dat voor €225,00 per persoon per nacht. Kortom een hotel om nooit meer te boeken. Nimmer meer een Holliday Inn

Kamertip: Nooit boeken voor deze prijs
Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hiex Reception, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2023

Beste Discover,

Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij verontschuldigen ons voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden, aangezien dit niet aan onze normale normen voldoet. We zullen uw feedback delen met ons personeel en de nodige veranderingen aanbrengen. We hopen dat u ervoor kiest om opnieuw bij ons te verblijven, zodat we u ons ware serviceniveau kunnen laten zien.

Hoogachtend,

Rowan P

Beoordeeld op 22 april 2023

Kleine kamer met klein 2 persons bed, geen koelkastje op kamer, echt niet van deze tijd. Receptie met personeel dat geen Nederlands spreekt en onkundig is. En dat allemaal voor 233 euro per nacht! Eens maar nooit meer.

Kamertip: Boek een ander hotel
Datum van verblijf: april 2023
Hiex Reception, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2023

Beste 48susannev,

Dank u voor uw openhartige beoordeling. Het spijt ons dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw opmerkingen en zullen dit delen met ons team, zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat we u een betere ervaring kunnen bieden.

Nick B.

Beoordeeld op 14 oktober 2022

Op 18 september een overnachting geboekt. Dag van uitchecken stond housekeeping al vroeg voor de deur en wij voelde ons gepusht om snel de hotelkamer uit te gaan (uur voordat we uitgecheckt moesten zijn), waardoor we spullen zijn vergeten. Meteen bij thuiskomst gebeld met de receptie die het ging nazoeken voor mij. Helaas niets meer op teruggehoord. Meerdere malen met de receptie gebeld die mij telkens weer beloofden om terug te bellen of te mailen en dit vervolgens niet deden. Nu bijna een maand later (na wekelijkse telefoontjes) gevraagd naar de manager. Deze was de eerste die dan terugbelde maar vervolgens aangaf niets voor mij te kunnen betekenen. Geen tegemoetkoming, geen spullen. Nooit meer bij dit hotel!!

Datum van verblijf: oktober 2022
Hiex Reception, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Dear FGis,

Thank you for your review of our hotel. My apologies for the inconvenience happened during your stay and the miscommunication in terms of getting back to you. We have made another research on your complaint, and we have gone over all the procedures once more. Unfortunately, we have the confirmation that there was nothing found in the room and with no evidence, we are not able to offer any compensation. But rest asure that because of this incident, we have doubled our procedures and vigilance so things like this won't happen again.

Kind regards,
Han P.

Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wat een zalig hotel met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Twee weken geleden nog in Straatsburg geslapen in hetzelfde hotel maar dat was beduidend minder als dit. Prima bedden, alles nieuw, en, uniek, google chroomcast op de kamer. Dat heb ik nog nergens meegemaakt. Heerlijk vers ontbijt. Ook s avonds in het restaurant gegeten en dat was ook goed. Erg vriendelijk personeel in het hele hotel. Dit is mijn hotel, mijn stijl.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hiex Reception, Gastenservice/Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2022

Beste Johan3,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Ik ben blij om te horen dat u genoten hebt van het verblijf bij ons. Het is iets waar onze medewerkers erg trots op zijn, dus we stellen uw feedback zeer op prijs. We hopen dat u ons nog een keer zult bezoeken.

Rowan

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Dit moderne hotel ligt ten noorden van het IJ op een kilometer lopen van een gratis pontje dat je naar het centraal station brengt vanwaar het centrum van Amsterdam voor je open ligt. Het is een groot hotel met kamers die ruim genoeg zijn voor een paar dagen en van alle gemakken voorzien. Auto parkeren onder hotel kost 19.50 per dag. We hadden in de stad elektrische fietsen gehuurd en die konden we gratis stallen in de parkeergarage.
De ontvangst aan de receptie was vriendelijk alleen waren de kamers pas om kwart voor vijf klaar. Ter compensatie kregen we gratis drankje in de bar. De laatste dag is onze kamer helemaal niet schoongemaakt. Bij de receptie schone handdoeken gevraagd en gekregen en volgens de jongen bij de receptie kunnen ze niet genoeg personeel krijgen voor de schoonmaak van de kamers. Een minpuntje maar ach, wel te overkomen.
We hadden twee kamers op de negende verdieping naast elkaar met prachtig uitzicht op het IJ en op de stad. We konden vanuit ons bede de boten zien passeren.
In de directe omgeving zijn twee brouwerijen waar je het bier kunt proeven, twee supermarkten vlakbij en binnen een kilometer zijn diverse goede restaurantjes.
Het ontbijt was goed maar het buffet was wel krap als het na kart over acht wat drukker werd. Door de grote open ruimte is alles wel wat lawaaierig.
De bar is ook groot en heeft een uitgebreid drankenaanbod.

Datum van verblijf: augustus 2021
Front Office Front Office, Gastenservice/Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2022

Dear JoostB240

Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express North Riverside!

Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at reception@hiex-amsterdam.com

Sincerely,