supermic
Amersfoort, Nederland

prima hotel, maar 's nachts een kamer boeken is niet mogelijk

3,0 van 5 bollen20 aug 2021 beoordeeld
Dit hotel is gelegen op Noord in een interessante buurt waar veel te ontdekken is. Met de fiets en de pont ben je zo in het centrum. Het hotel is voorzien van een ruime foyer met een bar en 24 zelfbedieningswinkel. Hier wordt ook het prima ontbijt geserveerd. Voor het parkeren kan je een dagkaart kopen, maar bij een late aankomst is het goedkoper om tot 19 uur te betalen, waarna het parkeren gratis is. De kamers zijn modern en ruim. Wij hadden meerdere kamers geboekt. Wij wilden 's nachts voor een extra gast een kamer bijboeken, maar dat was niet mogelijk, hoewel het hotel zeker niet uitverkocht was.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside
8.8 km van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Superfijn hotel met een prima ligging, wij hebben fietsen gehuurd en dan ben je in 5 minuten bij de pont en daar kan je gratis mee naar de kant van het centrum varen. De kamers waren prima, goede bedden en alles netjes schoon en het ontbijt was inclusief en was erg lekker!

Datum van verblijf: juli 2021
Front Office Front Office, Gastenservice/Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2021

Hi Nathalie,

Thank you so much for your candid review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us.

It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

We hope you will visit us again.

Sincerely,

Ahmed Tantawy
Front of House Manager

Beoordeeld op 14 juli 2021

Kindjes op kamp, wij met 2 naar Amsterdam. Geweldig hotel, super vriendelijk personeel met in het bijzonder Camille.

Kamers zeer netjes, eten heel lekker. Rustig gevoel in hotel, geen lawaai. Ideaal om te onhaasten voor als je een hele dag in centrum vertoefd hebt.
Om naar centrum te gaan, moet je de veerboot nemen. Leuk om te doen. Bijna geen wachttijden. Met fiets ben je op 10 minuten aan overkant.

Het hotel is gelegen in een precies wat grauwe buurt van Amsterdam.

Aanrader!

Beoordeeld op 19 februari 2021

Verbleef op Valentijnsdag samen met mijn vriend 1 nacht in het hotel. De kamer was schoon en netjes. We hadden een kamer op de 14e etage met een mooi uitzicht op de omgeving. Verblijf was inclusief ontbijt. Het ontbijt was erg karig, er was weinig keus. Heb de kamer geboekt via Groupon. Op de website van Groupon was niet aangegeven dat je ook EURO 50 borg moet betalen bij het inchecken d.m.v. een pinbetaling. De balie medewerker zei dat de borg de volgende dag bij het uitchecken gelijk weer op mijn bankrekening bijgeschreven zou worden. Dit blijkt niet te kloppen. Het heeft 4 dagen geduurd voordat dit gebeurd is.

Datum van verblijf: februari 2021
Front Office Front Office, Gastenservice/Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2021

Beste Brigittep0563JK, Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen om een review te schrijven betreffende uw verblijf in het Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside.
Jammer om te lezen dat u het ontbijt karig vond, wij hebben hier ook de nodige veranderingen in gemaakt. Daarnaast ben ik wel zeer blij om te lezen dat u de kamer op de 14de etage erg mooi vond.
Ik hoop u dan ook zeer snel weer te mogen verwachten in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Daphne S.

Beoordeeld op 30 december 2020

Eind december 2020
+:Opvallend adequaat personeel, doen moeite om tegemoet te komen/compenseren bij ervaren problemen op de kamer. Zeer nette kamers. Ontbijt is meer dan prima, hele goede koffie.
+/-: Gedurende dit verblijf wel wat onderbezetting waardoor personeel of niet achter de balie weg kon of de service lang op zich liet wachten, o.a. bij ophalen van het ontbijt, waardoor lange rij.
- : Wij hebben ons keurig gehouden aan afhalen ontbijt door 1 persoon, de meeste anderen stonden er gezellig met 2, daarnaast klagen dat ze het ontbijtaanbod niet goed konden zien en dus geen keuze kunnen maken maakte het voor de rest vd wachtenden onnodig lang. Mogelijk en idee om vooraf al in te vullen wat je hebben wil bij het ontbijt en het vlot op te halen?Is ook meer Corona proof. Laatste tip: personeel dat cocktail maakt a.d bar: pak s.v.p je eigen cocktaillijst/recept erbij. De helft v.d. ingredienten weglaten of rosé erbij gooien i.p.v. prosecco kan echt niet.

Al met al een succesvol verblijf, goede locatie en mooi uitzicht. Chapaeu!

Datum van verblijf: december 2020
Robin B, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2021

Beste sofietjev2020,
Dank u wel voor uw tijd en feedback betreffende uw verblijf in het Holiday Inn Express Amsterdam – North Riverside. Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden betreffende de cocktail die niet correct was gemaakt, dit is zeker niet de standaard die wij willen hanteren in ons hotel en ik ga dit dan ook zeker direct delen met ons team.
Wel fijn om te lezen dat u de kamers net vond en genoten heeft van de lekkere koffie!
Daarbij hopen wij u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet
Robin.B

Beoordeeld op 21 november 2020

Het hotel is nieuw dus alles is netjes en schoon. De grote entree geeft een ruim gevoel en je wordt hartelijk verwelkomd door het personeel. De kamers zijn groot genoeg en het uitzicht is, vooral als het donker is, geweldig! We hebben heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Tip; bestel een cocktail aan de bar en vraag naar Miguel!

Kamertip: Een kamer vragen op de bovenste etage, het uitzicht is geweldig!
Datum van verblijf: november 2020

Beste Vivian,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in het Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside te beoordelen. Ik ben blij te horen dat u heeft genoten hebt van het uitzicht! Ik ben ook blij om te horen dat het personeel vriendelijk was, daar zijn we erg trots op.
We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in het hotel,
Met vriendelijke groet
Robin.B