“Gewoon weg lekker 😊”

Geclassificeerd als nr. 571 van 4.997 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Centrum
Beschrijving: Lunchcafé Blom is een lunchroom met 120 zitplaatsen waar u in een gezellige sfeer uitgebreid kunt ontbijten of lunchen. Wij staan voor kwaliteit en service.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al jaren bij bloms vroeger zag ik ik 2 grote blonde zussen een echte familie zaak dat je moet gaan als je niet in Amsterdam woont proper wc netjes en het eten jam jam in juni champion soep met een Angus burger en me maatje ook zelfde je bent zeker das geen toeristen zaak waar ze je slecht eten geven je ziet ze koken en een broodje om mee te neemen open vol met saus lekker slurpppppppp ga daar en je ben zeker van je ding zelf draag ik een rolex en zag een zus met een wit gouden of metalen rolex mooi en nette mensen ik hou van eten horloges tasjes van tip de bruin en schoenen dus let ik op die dingen na het eten shoppen bij tip de bruin en ook op het hoekje lekkere likeuren dus daar geen de best of Amsterdam mensen doe zo verder en eet ze wel het personeel die extra rekende voor een stukje brood bij de soep en al veel uitgegeven daar maar het waren niet die 2 zussen maar ga er toch geen ik eet Normaal kosher dus zo zie je het is lekker damsco is een top stad en koop je horloge in schaap en citroen niet bij vintage watches met zen dure prijzen bye bye

Datum van bezoek: juni 2019

10 september 2019 beoordeeld

goedkope prijzen voor het centrum van Amsterdam, lekker eten, bediening was oke. Het eten was ook snel

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel en kwalitatief goed eten!! Erg lekkere lunch gehad! Zeker een aanrader wanneer je in Amsterdam bent!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 mei 2019 beoordeeld

Eigentijds ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening. Wij kwamen voor koffie met iets lekkers. Goede koffie met de keus uit verschillende heerlijke taartjes. Van een goede bakker, dat proef je. Redelijk geprijsd voor Amsterdam.
Goede plek in deze drukke straat. Open keuken. Toiletten keurig.

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld

Lekker geluncht, vriendelijk personeel en mooie zaak. Breed gamma aan tostis en broodjes. Gezellig om er te zitten even weg van de drukte en bediend worden door jeugdig vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Blom Lunchcafé bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Blom Lunchcafé geweest? Deel je ervaringen!