“Kan beter”

Blijburg aan Zee
Geclassificeerd als nr. 2.387 van 4.519 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje naar t strand in Amsterdam. We begonnen met koffie op t terras. De koffie was oke, het duurde wel lang voor we konden bestellen en voor het gebracht werd. Het terras was maar half vol dus het kwam niet door de drukte. Na een paar uurtjes op t strand gingen we opnieuw naar t restaurant. We bestelden cola, viskroketten en aardappeltjes aan de bar nadat we al 15 minuten probeerden op t terras te bestellen. De cola was zonder prik. Toen we dat meldden was de reactie dat het waarschijnlijk uit een oude fles kwam. We kregen nieuwe cola ( of was t dezelfde?) weer zonder prik. Erg jammer. We hadden geen zin om weer te klagen en de bediening kwam ook niet meer in de buurt.
De viskroketjes en aardappeltjes waren lekker maar toch teleurstellend dat we op zo'n warme dag geen behoorlijk colaatje konden krijgen.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is zo’n mooie plek en wij zouden er zo graag vaker eten, maar de keuken blijft onder de maat... Als bewoner van IJburg kom ik graag op Blijburg maar alle keren dat ik er gegeten heb ben ik met een kater thuisgekomen. Nu weer. Een mager daghapje met een glaasje bier en dan voor €25 afrekenen? Wij laten het aan de toeristen over om hier te eten; meer dan een koffie gaan wij zelf niet meer bestellen.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen aan het IJ met een lekkere informele ontspannen sfeer. Eetcafé met smaakvolle gerechtjes op de kleine kaart. Pindasoep, gnocchi en een IPA van de plaatselijke brouwer op mijn menu vandaag. Zeker zomers een prima plek voor lunch diner of gewoon een drankje.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij restaurant Blijburg. Entrecote. Heb er vaak lekker gegeten, maar het was vandaag niet te doen. We moesten om een scherp mes vragen omdat het vlees niet te snijden was. De rest op het bord was ongelooflijk zout. Natuurlijk ietsvab gezegd. We kregen twee kinderijsjes à €1.,50 van her huis. En dat op een totale rekening van €83

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Blijburg. Na al veel restaurants in Amsterdam bezocht te hebben blijft deze plek toch wel een van de meest bijzondere. Met uitzicht over het ijmeer en zicht op de ondergaande zon voelt het bijna alsof je op vakantie bent in 'eigen' stad. Het eten was heerlijk en goed op smaak. Bediening erg vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!

Reizigers die Blijburg aan Zee bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Blijburg aan Zee geweest? Deel je ervaringen!