“Amsterdam war leg dat dan? Super Lekker gegeten”
Beoordeling van Midtown Grill

Midtown Grill
Reserveren met
Midtown Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 43 van 4.628 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken in Amsterdam en gegeten bei midtown grill. Bediening erg vreidelojk , de wijn was iets te warm, ze kwam gelijk met een eis kooler en heeft de wijn gekoelt. Het vlees was perfect. Al met al een perfecte avond. THX.

Datum van bezoek: november 2018

5 november 2018 beoordeeld

Het eten was heerlijk, perfect bereid en de service top, alle geadviseerde wijnen zeer goed en vriendelijk personeel. Minpunt; € 8 voor een fles water vind ik wel duur.
Kortom: een echte aanrader als je in Amsterdam een fijne avond wil beleven!

Datum van bezoek: november 2018
Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste RPourier,

Hartelijk dank voor uw mooie aanbeveling.
Wat fijn om te horen dat zowel het eten als de service u goed beviel.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in Midtown Grill!

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend bezochten we Midtown Grill op basis van de beoordelingen op TripAdvisor. We werden hartelijk ontvangen door Host Kelly, die ons met kennis van zaken heeft bediend! Het eten was heerlijk, perfect bereid en de service top: vriendelijk en met een vleugje humor. Kortom: een echte aanrader als je in Amsterdam een fijne avond wil beleven!

Datum van bezoek: oktober 2018
Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Beste 687elsn,

Wat een geweldige review! Goed om te horen dat u zo genoten heeft van het eten en van de service.
Hopelijk zien wij u snel terug voor een mooie steak!

2 oktober 2018 beoordeeld

September 2018 2x bezocht, 1x aan de counter gezeten met 2 personen, 1x aan een tafel met 3 personen.
Bij beide bezoeken was het personeel, met name Claudia en Gino zeer vriendelijk, behulpzaam, attent en professioneel.

Heerlijk gegeten:
1e keer 2x Amerikaans Rundvlees met bijlages: Heerlijk en perfect. Geadviseerde wijn was ook prima.
2e keer 1x Amerikaans 1x Europees Rund, 1x hele kreeft met bijlages: Alles zeer goed. Alle geadviseerde wijnen zeer goed. Bijvullen water was een aandachtspuntje.

Wij zijn zeer goed thuis in de nederlandse horeca en vinden dit een prima adres om in een ongedwongen gezellige sfeer goede kwaliteit en goed bereide gerechten in een goed tempo te nuttigen.
Wij gaan hier zeker vaker naartoe.

Datum van bezoek: september 2018
Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2018

Beste Marlo B,

Hartelijk dank voor de mooie review.
Wat geweldig om te horen dat we u al 2 keer hebben mogen ontvangen.
We hopen dan inderdaad ook dat dit niet de laatste keer zal zijn!
Hopelijk mogen wij u dan wederom verrassen met onze prachtige steaks en de bijpassende wijnen.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig gedineerd met 6 personen. We hadden een week van te voren gereserveerd en hadden gevraagd om een tafel bij het raam en deze ook gekregen.
Het personeel aan de bar en in het restaurant waren uiterst vriendelijk en beleefd en het was even of je je waande in New York.
We hadden de Tomahawk, Sirloin en Chateaubriand verdeeld over 6 personen.
Wat was leuk:
- Kwaliteit vh vlees
- Goede keus bijgerechten
- Sfeervol restaurant
- Bediening is vrolijk en vriendelijk
- Uitzicht op Leidseplein, toplokatie!
- Parkeergarage op steenworp afstand

Wat was minder leuk:
- Je had ook uitzicht op de minder smakelijke straat afvalbak, maar daar kan het restaurant niets aan doen.

Datum van bezoek: september 2018
Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beste mevrouw CynthiaNeyhoff,

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wat fijn dat u zo 'n goede tijd bij ons heeft gehad.
Goed om te horen dat u genoten heeft van de kwaliteit van ons vlees en de keuze aan bijgerechten.
Hopelijk zien wij u gauw terug!

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!