“Heerlijk maar duur”
Beoordeling van Midtown Grill

Midtown Grill
Reserveren met
Midtown Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 38 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk maar prijzig. Service was oké. De ambiance was wat ongezellig. Het voorgerecht beenmerg was apart maar lekker. De t-bone was heerlijk maar erg duur. De wijnkaart biedt weinig goedkopere mogelijkheden.

Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback! Alleen op deze manier, door middel van feedback, kunnen wij onze kwaliteit verbeteren.
Wat fijn om te horen dat u zo van het eten genoten heeft.
Wij gaan aan de slag om het beste uit ons restaurant te halen en wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

Elisabeth Halm

Schrijf een beoordeling

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kwaliteit en een super service . Wat een top restaurant ! Bediening was heel enthousiast en vriendelijk.

Beste Gast,

Wat een prachtige review, dank daarvoor!
En hopelijk zien wij u gauw terug!

Elisabeth Halm

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin Januari zijn we gaan eten in dit steakhuis, het was zeer lekker , snelle bediening, aangenaam personeel,... we werden bediend door Kelly en Rodrigo die zeer behulpzaam en vriendelijk waren ook het krijgen van een Taxi was zeer handig ! We zullen vast en zeker terugkomen !

3 januari 2017 beoordeeld

We hebben op tweede kerstdag bij de midtown grill gedineertd. Op basis van de goede reviews keken we hier erg naar uit en hadden dus ook al maanden vooraf gereserveerd. Helaas kan ik niet anders zeggen dan dat het erg telleurstellend was. Het restaurant was volledig vol en mogelijk is dat de reden van de extreem slechte kwaliteit van het eten. De ontvangst was enigzins chaotisch maar we hadden een mooi tafeltje bij het raam. De tafel naast ons stond echter zo dicht bij dat we de hele avond naar de priveproblemen van het gezin aan deze tafel hebben mogen meegenieten. Het voorgerecht was smakelijk, echter de st jacobsschelp was doorbakken en droog. Maakt allemaal niet uit, je kwamen tenslotte voor de steaks. Helaas waren de steaks gewoon koud en kon je de (warme)plaat gewoon met je handen oppakken. Bedienig was na het op tafel smijten van het hoofdgerecht niet meer te bekennen en kon zichtbaar de drukte niet aan.
Bij het afrekenen werd de rekening door de kelner zorgvuldig afgedekt en kreeg ik slechts een pinautomaat met het totaalbedrag voorgehouden pas nadat ik betaald had, werd de rekening overhandigd. Te bizar voor woorden.

Al met al was dit het slechtste kerstdiner wat ik ooit gegeten heb en zal het bij een eenmalig bezoek aan de midtown grill blijven. Er zijn echt betere alternatieven in Amsterdam.

Vittoria B, Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Beste Paul,

Allereerst hartelijk bedankt voor u feedback. Het spijt ons te horen dat we u verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Wij zullen u feedback delen met desbetreffende teams. Het klopt dat we tijdens kerst erg druk waren maar dit zou u ervaring niet hebben moeten aantasten. mocht u uw ervaring in meer detail willen bespreken kunt u contact met ons opnemen via mijn e-mail adres: vittoria.bellantonio@marrriott.com

met vriendelijke groet,
Vittoria Bellantonio
Restaurant Manager

28 december 2016 beoordeeld

Vanavond met vier personen na het winkelen het bezoek aan Amsterdam afgesloten bij Midtown Grill. Dit restaurant serveert fantastische stukken vlees die zeer goed door Tom the cook worden bereid. We werden aangenaam ontvangen door Rodrigo en aan onze tafel perfect uitgelegd door Gino welke soorten vlees er op de kaart staan. Sauzen en bijgerechten zijn eigenlijk bijzaak. Komen zeker terug. R, M, T en J.

Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Beste Gast,

Wat een mooie review! Hartelijk dank voor de aanprijzende woorden.
We hopen u inderdaad snel weer te mogen ontvangen.

Hopelijk tot dan!

Els Halm

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!